Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Perjantaina kuudes seitsämästä kuolemansynnistä, eli Ylensyönti.

2. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Lauantaina, Meri.

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

ja sunnuntaina Paita.

4. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Hei rauha, "ylinäyttelemistä" yhä enemmän  nähtävissä. Kuvatkaa perusasioita älkää itseänne lavastetuissa, epäluonnollisissa jutuissa.
    Edelleenkin erittäin mielenkiintoinen ketju, vaikka turnausväsymystä nähtävissä. Vai onko se edellisen kuvan ylittämispakko mikä näkyy? Higg

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Tuota... mulla ei oo tarkotus nyt eikä myöhemminkään kuvata pelkästään "perusasioita". Vaan osana juttua juurikin on tuo "lavastus". Mutta kiitos!

6. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Juuri päinvastaista mieltä, nyt alkaa potkua ja fiilistä olemaan ! Tällaista näiltä giltseiltä olen odottanut, varsinkin senjälkeen kun olen livenä tavannut. Marun juttu on " out of this world" eli toisesta maailmasta, ihan vaikka johonkin masters kisaan käypä.Tällaista se on se kuvakerronta eikä mitään "kameraseuralaista hymistelyä" Jee... Right on, Girls!

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63

Täytyy sanoa, että onpa helppo allekirjoittaa, sanasta sanaan! Hyvin menee ja hyvää tulee!!

8. J.HBach

J.HBach Member

988
    0
    16

Marun "Paita" -kuva on kyllä ilmiselvä Shirley Manson. rokrok

9. 3js

3js Member

686
    0
    16

Joo, no mitä tähän nyt sitten, pintaa. Koko ketju. Mut jos on siitä kiinnostunut niin mitäs siitä, kukin taplaa tyylillään. Toiveet oli korkealla kun oli niin pitkä ketju, mut kun jonnekin kumartaa niin toisaalle pyllistää. Suunta on sitten makukysymys. Heräs tietysti kysymys, et mitä näillä halutaan sanoa? Ei mitään? Luonnollisesti paikan mainosguru diggaa täysillä, mut minkäs se itselleen voi, pukki kaalimaan vartijana.

10. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Perverssi kiinnostus sinullakin tuntuu jatkuvan. Onko pullo jo pitkälläkin, vai muut mömmöt sisuksissa?

Akat on tehneet välillä sen verran kovaa kamaa haastavan projektinsa kanssa, että pitäisin kyllä sinuna suun supussa.
    Ainahan ei voi onnistua - tai ehkä sinä voit.

kapa

11. 3js

3js Member

686
    0
    16

Joo, pullo on jo pitkällä, mut perversioon en ota kantaa, se kun on makukysymys. Mut totta tosiaan ihmisillä on mielestäni oikeus mielipiteisiinsä ilman että leimataan pervertikoks, mutta saatan toki olla väärässä. Btw sulla oli tossa ajatusmallissas kolkytnelkyt luvulla kovasti tukijoita, jotka tapas sittemmin järjestellä erilaisia aktiviteettejä ympäri eurooppaa.

12. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Samaa mieltä.

13. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Hieman täsmennystä, kiitos. Ei mennyt meikäläisen kaaliin.

Ja sorry naiset tämä offi, mutta tuo kommentti oli sellainen, johon haluan vastauksen. Palataan sitten kuviin.

kapa

14. 3js

3js Member

686
    0
    16

No en tiedä, jos et vain siedä sitä että joku on eri mieltä kanssas, en voi auttaa. Snaijjaat sä? Se vaan sopii ehdottomuuksiin jota on harjoitettu, mut miks mun pitäis selitellä sun juttujas? Sanoit minkä sanoit ja sillä selvä. Selitä itse miksi haluat pukata mut perverssiksi? En ota sitä itseeni, vaikka voisin jos haluaisin.

15. Manual

Manual Active Member

912
    39
    28

Pidin Marun 'paidasta' oli jotenkin niin 'dualistinen',
    voi olla parempiakin sanoja kuvaamaan,
    valkoinen seinä, musta käytävä, kohti menossa
    paljas ja peitetty iho,
    vapaa ja sidottu,
    siveä ja eroottinen
    Vielä tuli mieleen, olisiko kasvotkin pitänyt jakaa,
    no sitten se ei olisi ollut enää Marun kuva.

Kuvat ehkä haluaisi joskus saada vielä suuremmiksi.
    Tämä kuva paketti lienee haaste kuvaajille
    ei voi olla vaikuttamatta; kerralla viikon kuvat.
    Jos aiheet ovat satunnaisesti arvottuja, en tiedä,
    saattavat syödä toisiaan, tai tukea, mahdollisuus kuitenkin.
    itse saatan viipyä kuvissa pitempäänkin... kiitos hyvistä kuvista
    t. Manual

16. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Otan tämän kohteliaisuutena jos tässä minua tarkoitetaan. Toi kolmedeejäbä on tainnut periä mun roolin laukun häirikkönä, luovun tuosta roolista erittäin mielelläni... Jos paljastat todellisen henkilösi saat kutsun retrospektiiviini, siellä voidaan sitten jatkaa keskustelua ihan esimerkkien varjolla, sitä ennen, voit tutustua saittiin www.jukkavatanen.com  se olen minä...

17. Manual

Manual Active Member

912
    39
    28

katselin Heli 'musiikki' kuvaa.
    Muoto muistuttaa levynkantta, joten tuli mieleen miettiä sanoitusta.
    Perusteema, naisen 3-tunnettua olomuotoa.
    pikkupyykiteline kanteleena,
    tuokio olohuoneessa odotuksineen, kattila ratatataa
    tykkään olla äänessä, mediassa, puhunko sinivalkoisin säkein,
    olenko oma itseni vai esiintymisen, julkisuuden muuttama kolmantena persoonana..
    - toisaalta tämä naisnäkökulma on niin kalutusti jatkuvana 'mediapeittona' meidän miesten yllä,
    Kun kuitenkin pitkään ja monet kuviot käytyäni näen useinmiten naiset päsmäreinä ja useinmiten tahtonsa turvin voittajina ja ihan ok, meidänkin hyväksi koituen,
    myös paremmin tuettuina yhteiskunnan puolelta, hyvä niin, kokonaisuutena,
    jos nyt kumpikaan ylipäätään voittaa, toki erän tai kaksi, .. säkeen, kudelma on kuitenkin yhteinen, paikallinen sekä yksityinen.
    Että mitä ja paljonko pitää saada jotta sielu olisi tyytyväinen.
    Olisi hyvä sitten miestenkin näiden naisten seurassa  elää, ahertaa ja viihtyäkin. suvussa kasvaa. tai kulkurina oppivuodet vaellella

No mutta kaikkiaan kuva synnyttä hyviä fiiliksiä, keltainen on hieno väri.
    Kuva taisi olla melko työläs koostaa, mutta kiitos mukavaa naisenergiaa
    ..sanoitus taisi olla 'lukijan', mutta niinhän me muut aina luemme kuvat toisin ja lisäämme sinne paljon asiatonta - asiaakin, pahoittelen etukäteen väärinymmärryksiä, .... nyt kaikki perheorkestereita perustamaan, siinä monet harmit unohtuu, mitätöityy.  Hyvää mieltä ja huumoria toistamiseen  t. Manual

18. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Älyttömän ihanat naiset eikun parantaa tahtiaan. Hitto, että näiden katsomisesta nauttii. Tähän ei mies pysty!

19. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Minä ainakin tarkoitin ja kohteliaisuutena kanssa.
    ja onhan täällä ketjussa aika mainoskuvamainen ote nykyjään.

20. 3js

3js Member

686
    0
    16

Ja ei siinä todellakaan ole mitään pahaa, jos haluaa itseään ilmaista mainoksin. Mutt ei helvetti Jukka, en halua tulla erikseen katsomaan niitä samoja kuvia mitä voin katsoa ostamalla uusimman Ellen tai Voguen, ei millään pahalla, kunnioitan kyllä faktaa että olet pystynyt tekemään leipäsi alalla.
    Sori että tunnen erilailla. Mutta olisi tosin mukava jutella kanssasi.