Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

1. Est

Est Well-Known Member

17 649
    1 939
    113
    Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

nimeni on keijo ja mä ...

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

täällä ei olekaan nähtävästi enää tarkoitus puhua valokuvasta ollenkaan?

3. Est

Est Well-Known Member

17 649
    1 939
    113

Onpas. Mulla oli vain kiire ja mä komppasin muita (vanha Keijo Komppa juttu, näes).

Hienoja kuvia. Hyviä näkemyksiä. Oikein mahtavaa. Hyvä, tosi hyvä.

TFS

Edit. Mulla on vieläkin kiire. Mutta myöhemmin sitten kerron lisää siitä, mitä kaikkea nuo taideteokset mielessäni herättivät. Ja sitä on paljon, hyvin paljon, mitä ne herättivät.

(Olenko mä nyt nokkimislistan kärjessä, taas, kiitos Heli! Tuli tosi hyvä olo - jälleen)

- Est

4. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Sen sanon  nyt tässä ja nyt:
    Kuvaajien "profiili" on aika lailla projektin kestäessä muuttunut, marun tekniikkaspektri on laajentunut valtavasti, sen mukana myös näkemys. Heli taas, toisaalta surullista todeta, että tapahtumat lähes halvaannuttivat Helin, mutta nyt on esiin kuoriutunut toinen, räväkkä ja voisi jopa sanoa -vakio ratkaisuista vapaa Heli, Hienoa kummankin kerronta.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

En tunne Keijo Komppa -juttua laisinkaan. Enkä myöskään noki ketään. Ei kannata lukea, edes yrittää, rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole.

Hmm... ei liene ihme? Eikä se minusta ole yhtään surullista todeta. Elämä vaan tekee joskus ihmisille paskoja juttuja.

Mutta tosiaan. Olen pahoillani, että sanon suoraan, mutta olen kyllästynyt juubajaabakommentteihin. Niin pitkään, kun puhutaan kuvista, se on ok, mutta OT ei kiinnosta tippaakaan.

6. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Hienoa settiä.

Helin variseva, laittaa vielä tarkemmin katselemaan :)

7. 3js

3js Member

686
    0
    16

No harvoin näkee 45 sivvuu täyttä paskoo, mutta kerta se on ekakin. No onhan se pakko tunnustaa, ettö ihan kaikkia en oikein jaksanut käydä läpi. Tästä tulikin ihan käyttökelpoinen idea mieleeni, Guantanamon pojat oli ihan väärillä jäljillä sen vesikidutuksen kanssa, tää ois ajannut paljon paremmin homman. Kun tätä ois näyttänyt pari päivää putkeen rättipäille, niin johan ois tunnustuksikin alkanut tulee. Mitä tahansa vaan, ampukaa vaikka. Toisaalta sedät ruskeine kielineen ovat varmasti eri mieltä ja halukkaasti kertovat eriävät mielipiteensä, paino on sanalla halukas.

Tämä herättää kysymyksen, että miks helevetissä nää kuvat on täällä niin tylsiä, en puhu nyt pelkästään tästä tredistä. Taitoa pitäis olla, mutta uskallustako puuttuu vai mitä. Häh?

8. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Minusta tämä herättää ennemminkin kysymyksen siitä, että mitä vittua sä täällä teet päätä aukomassa?

9. 3js

3js Member

686
    0
    16

Pitäiskö mun sanoa niinkuin sä haluut. Kuvat on suurimmalta osin ihan paskoja, en minä niitä ole ottanut. Mutta pakko myöntää että ärsyttää, että kun nyt siuttenm joka helevetin räpsy pitää näyttää, hei ihan oikeasti ei ketään kiinnosta nää, ei millään pahalla. Jos sitä tasoa vähän hilattais ylöspäin, mutta jos et aioi yritää, on se oma  asiasi. Mutta älä ihmettele jos tulee urputusta. Sitähän mä täällä auon, oot kova jätkä kun sanoit ihan vittu, mutta miten se näkyy kuvistas?

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

:D

11. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

uusi mies, uudet kujeet... katos, tää on amatöörisaitti, eli anything goes niinku hienosti sanottuna. jos löydät paremman ja suomenkielisen, vinkautappas mullekin. parempi on mutta englanninkielinen. sen saat löytää ihan itte...

12. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Voi hyvää päivää  :D

13. 3js

3js Member

686
    0
    16

Mä oon itseasiassa katsellu tätä saittia pitempään kuin moni teist, jotka jollaan ihmeellisellä tavalla on tuhansia  varmaankin hyvin tärkeitä viestejä saanut aikaan, mutt nyt ei jaksa enää vaan katsella. Toisaalta tässä suututtaa läjän ihmisiä, mutta väliäkös sillä. Ja luuleeks toi Marujotain ihan oikeesti et noi kuvat on hyvii? No saahan se luulla. Mut vois nää terapia sessiot pysyy ihan siellä kotikuvastoissa, ei jengi oo oikeesti kiinnostuneita sun kuvistas.

14. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

En luule mitään, kiitos vaan  ;D

15. 3js

3js Member

686
    0
    16

Hienoa, sitten tie onkin avoin, mutt aiotko tehdö asialle jotain, vain jatkuuko nää myötähäpeän iloiset hetket hamaan tulevaisuuteen? Viitteitä kyllä löytyy... Ihan kyll ei vastaus riittää , niin ei tarvitsee tätä trediä enää katsella. Tai no jaa, kannattaako oikein muutakaan täällä. Mutta tekniikka puoli on ihan hyvin hallussa. Jep.

16. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Kiitos vierailusta. Toivottavasti sait tarpeeksesi. Jatka omiesi joukossa.

kapa

17. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Jeesus on tullut tykömme. Kirjoitukst käyvät närmmä sittenkin toteen. -Lakit pois päästä mukulat, messias puhuu.

18. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Et uskokkaan miten oikeaan taidat osua  :D
    Luulen että kyseinen henkilö on ollut täällä aikaisemmin toisella nimimerkillä... ja toisaalla aika usein raamatun sanaa jakanut  :D  *Tirsk*

UGH, Olen puhunut  8)

19. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Robbieta:

20. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Sä oot 3D vähän naivi, oot just kattonu 21 kesäkuusta lähtien, muutamaan purkinkääntelyyn kommentoinut, yhtään kuvaa ei ole näkynyt, laitas vähän framille jotakin taikka linkki ni9in voidaan kommentoida lisää. selittäjiä kyllä täällä löytyy jolla on tuo netistä tuttu kuohahtelutarve päällä, älä turhaan tuota joukkoa kartuta...