Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei se ole tappelua tai väittelyä jos esittää eriäviä näkökantoja - vaikkapa taidesuuntauksien suhteen. Sitäpaitsi,itse ilmoitin kunnioittavani toisten näkökantoja, mikä olisi parempaa käytöstä ? Väljemmät tonttumyssyt nyt päähän - jokaiselle - pliis. ____________________________________ Silmäkuva on hieno (Alkaa olla jo lähes: "SURREALISTINEN"). Ottakaa iisisti. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kuvasta tuli mieleen että hääkuva on unohdettu tyystin, mutta sitten hokasin että eipä nuo srmukset ollutkaan vasemmassa kädessä. Enpä osaakkaan sitten muuta.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Noinko unohdetussa asemassa on uhrautunut suomalainen nainen ? Kauheaa ! Tunnen syvää syyllisyyttä - vaikken edes tunne kuvan naisia; Vain siksi että olen mies, tunnen olevani syyllinen kaikkeen tuohon. Surullista :[ - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tostahan tuli lapsuusmuistoja mieleen. Tehokas kuva - meille jotka olemme saaneet joskus remmistä, oikein kunnolla. Itse en sitä koskaan käytä. Sen päätöksen tein jo silloin kun sitä kirvellystä (lievästi ilmaistuna kirvellystä) koin. Tämäkin vielä - että osaa olla helvetillinen yö.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vielä vähän synkempää taustaa, niin olisi todella sävähdyttävä jopa ilman verta... Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen rajua ollut skidien elämä, se "kohtuus" taitaa olla jossakin näitten ja nykymeiningijn välissä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pyöreä. (Olipa hankalaa Turkuun paluu. Kamera kadoksissa, piuhat kadoksissa. Molemmat menneet piiloon pöydän alle...)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos! ja kyllähän noi vähän ihmeissään katseli kun juoksin pitkin kellaria kaapu yllä
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuo Marun pyöreä on pyöreä, vaikka Maru ei edes ole pyöreä! Kiva!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tämä paluu muuttikin muotoaan lähdöksi... Tunti sitten sain tietää että mummoni on kuollut samaan aikaan kun minä kuvasin "enkelin"
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voih, surullista! Mutta kuvaa ei kyllä helposti nyt eläessään unohda, ja kun on kerrottu muillekin, niin tuskin moni muukaan tätä asiaa mielestään kokonaan hukkaa. Voimia sinulle! Oma mummi oli varsin rakas ja välillä haikeena muistelen yhteisiä aikoja, mummit on speciaaleja, rautaa!