Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Sarja vahvenee päivä päivältä! Hyvin rakennettuja ajatuksia ja mielen ohjailua, kiitos teille hyvistä fiiliksistä arvon ladyt!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ahhah haa hahhah. -- tuo oli ääninaurahdus Helin piparikuvalle. Kiitos siitä Ja toinen kiitos molemmille ladyille hienosta projektista, kiva käydä välillä kurkkimassa, mitä ootte saaneet aikaan. Ite saanut aika vähän mitään omia juttuja aikaan kun alkoi tuo uus duuni jokunen kk sitten...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos JPu ja kalak kommenteistanne. Musana soi Varpunen jouluaamuna ... Keskiviikkona aiheena oli Kuusi.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen helin kuusikuvan alareunan sulkahässäkkä tuo mieleen käden. jos toinen käsi olisi tuollalailla petterimäisesti koukussa niin kuusen lisäksi tämä kävisi joulujuhlan porosta myös.. myös ilme tukee poron viatonta mutta ihmettelevää ilmentymää.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Torstain kuva tulee, kun Marika pääsee kotiin . Ei muuten pääse ihan heti Mutta siis, perjantaina Two Faces.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Onpas viehättävä nuori nainen egyptiaalisessä ( <- keksin tuon sanan itse juuri äsken, kun yritin olla fiksu) posessa. Valon kelmeys sopii erinomaisesti mallin naturelliin lookkiin -jos lainasana sallitaan. Hieno ja erilainen muotokuva!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kuvista paistaa läpi että on ollut hauskaa.. se on ihan hyväksyttävää
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Muuten meni nappiin mutta tuolla farkku/haarahalkio osastolla meni vähän säätämiseksi.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos kommenteista taas kaikille Pääsin kotiin asti joten tässä torstain aihe Lahja.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen HeliMaru on varsin hauska! Erityisesti, nuo teidän pyjamabileet näyttäs toimivan!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voi teitä taivaallisen taitavia naisia .... Kyllä oli hienot kynttilät! Tikkis (Se yks vanha pieru)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kyl se vähän aikaa kesti kunnes avautui toi marun shotti. MAHTAVA !!! tajunnanvirtaa,Surrealismia ! WoW!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ihan kivoja - toinen on sentsgusti koskettava, toinen hieman humoristinenkin. Edit: Mutta surrealismia ? Ei ole. Kumpikaan. Eikä tarvitsekaan. Sen sijaan kuvakommentit lähentelevät usein jos sitä itseään. Hus hus taidehistoriaa lukemaan ! - Erska