Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hyvä kuva, Heli (mit physikalischen und mathematischen kontrol) ! - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kukka on yksi koskettavimmista kuvista vähään aikaan. Siitä välittyy tunne ja aitous. Myös kuvateknisesti (sävyt, sommittelu) erinomainen. T Jukka
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kuva rupesi soittamaan päässäni Lea Lavenin tummaa naista =D
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joulu on lämmön ja rakkauden aikaa, jolloin kodeissa tarjotaan piparia ystäville ja sukulaisille. Pitäisiköhän kuvat ottaa myös tervehenkisenä kommenttina Vatasen joulukuviin. On hienoa tulkita ajankohtaisia symboleja luovalla tavalla.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niille kommenteille modet laittoi hyväntahtoisesti ihan oman säikeen, sinne voi laittaa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen pipari_heli: härkätaistelija Heli, Federico Carcia Lorcan jalanjäjillä: "Kun kello löi viisi. Oli iltapäivä ja kello löi täsmälleen viisi. Poika toi valkoisen lakanan kun kello löi viisi". Kuva vaatii useampia katsomisia, muitakin "tasoja" on putkahtamassa tajuntaani, josko unessa tai sitten ei...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Maru on näköjään täyttänyt hiljattain hirveen monta vuotta. Onneksi olkoon ! - Erska