Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

Okei kaikki, koska kuvat taitavat hukkua herra ties minkä keskustelun sekaan, ne löytyvät hienosti myös Facebookista: http://www.facebook.com/group.php?gid=136656694312&ref=mf, tervetuloa jäseneksi, ryhmä on avoin. Keskustella sielläkin saa, mutta moderointi on paljon tiukempi kuin täällä ;)

Tänne ladataan kuvat tietenkin myös, täällähän kaikki on alkanut!

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

On juu, ja se on mukavaa, että pikku projektimme herättää mielenkiintoa :)!

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63

Pahoitteluni, siivosin ketjusta roskaa pois ja annoin 2 keskustelijalle banaania muutaman päivä, toivottavasti keskusteluun saadaan enemmän malttia.

4. Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

Joo, hyvä veto ! Turha sitä on mennä "Ulkomaille" sekoilemaan ! Voisinpa sitten näitä täälläkin kommentoida, vedän vähän henkeä ekaks ! mutta ihan ekat fiilikset näistä kahdesta uudesta: Kun eka setti oli aika rajua visuaalisesti, mennään nyt vähän ehkä takapakkia, heli vetää ehkä hiukka överiksi, tiedän (sattunnesta syystä) että sillä on parempi vaihtoehto. no heli haluaa räväyttää, mutta sivutuotteena tulee tietty sekavuus, keskittämällä olennaiseen, eli kuvan sisäisen sanoman pelkistämiseen voitettaisiin paljon.
    maru: ekaksi ei potkaissut ollenkaan (?), nyt kuiteski huolimatta mua tökkivistä puutteista, tämä on aika tyylipuhdas "Duane Michaels" inkarnaatio, noin ninkuin toteutukseltaan, hyvä ! ja sitten se kääntöpuoli: hei camoon mimmit ! jos humalaan haluaa tulla, kossua kehiin !
    Viini on mun mielestä ihan toisenlaiseen käyttöön.  Vähän jää tollainen "Teeny Bopper" maku suuhun. Sori, ajattelin ekaksi englanniksi, jäi toi vaihde päälle... Innolla jatkoa...

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ok :). Hyvinkin mielenkiintoista olisi tietää, mikä se paras puoli on mutta jääköön salaisuudeksi. Kuvassa ei tavallaan näy montaakaan puolta ja se mikä ensimmäisenä tulisi mieleen, ei ole se :D

Se on hyvä, nythän kuvat olisivat saman tien hukkuneet monen sivun paksuiseen höpinään :)

Ja jatkoahan on luvassa tänään!

ps. Jukka, mäkin tykkäsin tosiaan siitä mv-kuvasta, minkä näytin sulle. Enemmän. Mutta minusta tuo sekavuus voi myös kuulua viinin juontiin, siksi se.

6. Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

OK, noteerattu, valinta on sinun, kuten säiekin...

7. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 603
    6 639
    113

Jaa, mun kommentti oli näköjään roskaa?

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ei se kyllä ollut.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Palautettu muutama enemmän tai vähemmän asiallinen viesti ja loput heitetty pois. Ei toi aiheiden jakaminen / yksittäisten viestien poistaminen oo todellakaan mitään hauskaa puuhaa näillä työkaluilla ja tossa hukkuu helposti noita asiallisiakin viestejä.

10. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Tosta, että projektinne herättää mielenkiintoa. Ei meiltä miehiltä synny, johtuuko siitä, että porukassa touhuuminen, kimpassa tekeminen ilman, että aina oma nimi tulee esiin on niin vierasta. Mä olin vuos sitten yhessä elokuvassa jonkinlaisena avustajana, väliin pidin suodatinta jonkun lampun edessä kun vähän peilas joku varjo; saada olla tekemässä jotain elämää suurempaa olla kokonnaisuudessa mukana, nähdä valoja ja varjoja siellä missä toiset ei näe muuta kuin, tervävyysalueen väärässä paikassa ja siinä vasta alku mestariteokselle! Mä olen moni sanainen ja monimutkainen ihminen, mutta en inhottava kuin vääryyden edessä ja sitä olen täälläkin nähnyt, valitettavasti, enkä tarkoita mitään siivoomisia tai banneja, ne on joillain boxeilla ihan arkipäivää, ettei homma hajois käsistä. Tytöille voimia ja ideoita tekemiseen, katotaan miten illalla kerkeen katteleen teidän tekosianne.

Jukalle ensimmäisen kerran luen sun hyvää kommenttiasi Suomeksi noi muut on ollu täällä lähinnä heittoja, lausahduksia, ehkä tän boxin luenteeseen kait enemmän sopivia, on sulla tietysti aiemminkin ollu paljon hyvää, mutta sanon vaan kiitos kun ootte olemassa. Pitäkää peukkuja meen tänään johonkin lyhytelokuvaan esittään poliisitarkastajaa, kerron sit kui meni

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Tämän päivän aiheena oli Sade.

12. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63

Nämäpä ovat varsin kivat!

13. Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

Aivan loistava tuo alempi! Todella onnistunut kaikin puolin!

14. Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

Hmm...
    Onko sade aina masentavaa?
    ei Helin kuvan perusteella, se voi olla myös toivoa...

Sisällöstä piste Helille.
    Vesipisaroista piste Marulle.

Mielestäni kummassakaan ei kuitenkaan sade tuo itseään "uskottavasti" esille. (tai niin kuin itse sen näkisin)

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

juu, mulla oli mielessä aivan toisenlainen kuva, mutta sää ei ollut suosiollinen. Perhanan sade, missä olet silloin kun tarvitaan :D!

Mutta toisaalta, sade voi olla muutakin, kuin tavallisin käsitys sateesta.

16. Vs: Olen aivan älyttömän ihana nainen

Hyvin erilaiset tunnelmat jo pelkällä katseen suunnalla. Helin kuvasta tulee mieleen hyvin monenlaisia assosiaatiota 60-luvun tieteiselokuvista alkaen.
    Onnea projektiin, mielenkiinnolla lisää odottaen!

17. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 603
    6 639
    113

Hienoja taas, alatte oleen kohta samannäköisiäkin, ensin luulin Marua Heliksi  ???

18. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

;D

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

;D myös :D

20. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63

Huh, Helin kuva on ihan helvetin hieno, jos tällainen kirosanan sallitaan.