Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tässä on kyllä ketju, jota ilokseen seuraa. Välillä suorastaan loistavia oivalluksia, monesti upeita kuvia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nää viimeset on kauniita. hyviä. Edit. kun osaisi laittaa oman kuvansa sellaisena kuin MINÄ olen se olisi varmaan saavutus. Hienoa työtä naiset maru ja heli.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Pölynimurin putki alatanassa, reikä pottuvarpaan kohdalla, viinin maistelijalla aikamoinen kiilto silmissä. Myös ensimmäisessä kuvassa edetään jääkaapin sandellssille... Joulun pieniä toiveita, ihan luonnollisia joulusiivous-kuvia. Kuten myös, tasa-arvoiset jouluntoivotukset (ja sawadee pii mai:t). T:Jussi
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ihan kun olis mut pantu hommiin... harmaassa villasukassa toinen musta sisällä ja reikä, tiätty. vähän on liikaa kiihkoa tossa Helin naamassa... hmmm...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kuvassa on ideaa, mutta olisin ehkä toteuttanut itse toisin päin... En roolien suhteen vaan, laittanut miehen pieneksi taustalle imuroimaan ja naisen etualallle isoon osaan. Olisi jotenkin kivempi ilman imurin diagonaalia noin ison osan poikki kuvasta. Toisaalta on ehkä turhaa jakaa kritiikkiä sarjan yhdelle kuvalle, kun kokonaisuus kuitenkin on kummallakin hitsin hyvä ja kuvat toimivat hienona jatkumona toisilleen. Marun kuva vaikutti minuun varsin positiivisesti, eikä kuva olisi minusta miestä siihen kaivannut.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Viimeisissä alkaa olla sitä, mitä olen kaipaillut. Paneutumista ja tekemisen meininkiä. Hienoa!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Lopputulos olisi selkeämpi, ilmeisempi, perinteisempi... mistä voi jo päätellä, että ei välttämättä parempi. Nyt kuvassa oleva asetelma esittelee ikäänkuin kulissina toisen tarinan, joka voi liittyä vapauden hintaan tai johonkin; suoraan tai epäsuorasti. Se on katsojan pohdittava mysteeri, joka saa rauhassa hautua päässä ja yhdistyä siellä kokemuksiin ja näkemyksiin ja filosofioihin ja rikastuttaa kuvaa paljon vitsiä pidemmäksi ajaksi. Hysteerinen ilme liittyy myös ja juuri tähän toiseen tarinaan. Hienoja kuvia kummaltakin viime päivinä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tekö ette tosiaan tiedä mitä toinen on kuvannut ennen julkistamista? Todella mielenkiintoiset näkemyserot naisen paikasta!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos kommenteista J.HBach, ei tiedetä ennen julkaisua mitä toinen on kuvannut! AnselA...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Noi "naisen paikka" kuvat edustavat harvinaista onnistunutta kuvallista huumoria (En tarkoita näitä kuvaajia, muita tällä foorumilla olevia - vaan että aivan yleensä ottaen se on harmittavan harvinaista). Varsinkin alempi naurattaa; Sinä on tevettä "hulluutta" jo ilmeessä ja sopivan rentoa otetta. Väkisin vännetty huumori kun taas on yksi vaivaannuttavimmista asioista maailmassa. Hyvät. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Maru, sul on iiihanat värit . Taidan kuulostaa ihan eräältä nimeltä mainitsemattomalta tyypiltä ! Kiitoksia kaikille kommenteistanne!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Toi marun vääntö on kyllä silkkaa dynamiiittia, niinkun on koko donna kun livenä oikeesti tapas. on ne kummatkin superdonnia...