Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

ai jaa nikoni on vaihtunu canoniksi.. jee. .. kai silläkin...

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ei ole vaihtunut. Oma järkkä on vaan Turuus, joten lainakameralla mennään. Vaan lainakamera on FF, joten ehkä siitä plussaa..

2. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 959
    35
    48

Jäi vähän epäselväksi, mikä kamera olikaan kyseessä?

3. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Loistava Hasselblad XPan, 35 mm:n panoramakamera. Uskon että on hyviä kuvia tulossa, innolla odotan. Toivottavasti mv mutta kyllä värikin kelpaa!

4. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

hienoi noi molemmat kamera-kuvat!!! toi retrofiilis ja retrokamera toimii hyvin Marun kuvassa... hmmm, aikas tiukille oli menny Helillä ton ovelan kuvan sihtaaminen, jos toi Canonin kello on oikeessa :)

5. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Kiitos kommenteista  :) ja tänään, Hattu.

6. Jukka H

1 959
    35
    48

Nyt veditte hatusta tän jutun.  ;)

7. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Juu tyttöjä Hatuttaa...  kyl soon niin että heli se on aika moinen tällä kertaa, ei kyl olis tullunna mieleen että tollai...

8. Est

Est Well-Known Member

17 660
    1 940
    113

Toi on hieno toi Helin hattujuttu. Kerrankin jotain kunnon menoa ja meininkiä.

Tota linjaa vaan, niin pistekopassa alkaa kova ropina.

Hyvä !
    - Erska

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

hehee, taitaa se olla oikeassa :D

Keni, nyt on Xpanissa, joka muuten on nimeltään Timo, värifilkka, mut sen jälkeen kyllä mustavalkosta. Ja pitää ne polaroiddiafilkatkin testata, kun on noi kehitysvehkeetkin käsillä.

ps. kiitos taas kommenteist!

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Torstaina Kehys.

11. Est

Est Well-Known Member

17 660
    1 940
    113

Varsinaisia petinaisia, Heli. Ei siinä mitään mutta fysiikka voi romahtaa - jos aina vaan koisii.

Välillä pururadalle, jookos ?

- Huolestunut Vätys

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mä olen maissa oleva ihminen. Mun tyttärieni syntymäpäivä oli eilen. Pururadan aika on huomenna.

13. Est

Est Well-Known Member

17 660
    1 940
    113

En tarkoittanut yhtään pahaa tai ilkeillä. Anteeksi - jos tahtomattani loukkasin. Mutta itselläkin on päässyt kondis rapistumaan ja siksi tämmösiä itselleni ajankohtaisia funtsin. Kun on mennyt paikkoja aika rikki.
    Kolme vuotta sitten meinas multa mennä kokonaan kyky kävellä ja tajusin kuinka tärkeetä se mulle on.

Kaikkea hyvää Sulle.
    Anteeks vielä, en mä voinut tietää.
    Nyt, kun mainitsit, ymmärrän kyllä hyvin tunteesi.
    - Eero

14. Jukka H

1 959
    35
    48

Mulla on kondis kanssa ihan rapana. Tykkät sä uimisesta, mäkelän kadulla vois joskus käydä tsimmaamassa, täällä Korsossakin on yks pieni halli ja Tiksissä, mutta ainakin Korsossa kuulemma väki käyttää vessanaan allasta kun ei jaksa nousta sieltä välillä. Toi pururadalla juoksu ei o ainakaan mun hommia, ajelen fillarilla ku kevät tulee ja kävelemässä voin kyllä käydä.

Kuvista. Hyvin mahtuu maru raameihin vaikka vähän tuntuu kiristävän, onko tää väki koittamassa vetää johonkin muottiin.

Helin kuvasta. Vain muistokuva pöydällä. Verhot edessä. Sanaton kaipuu. Enemmänkin.

15. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Yks hyvä neuvo: hankkikaa rekki, ja roikutte siinä niin kaukan kun kestätte, vähänajan kuluttua 5 minsaa ainakin.
    Aina kun olen roikkunu ( melkein joka päivä nykyään) venyy selkäranka noin 2-3 cm vähintään ja alkaa veri ja muut eliksiirit kiertään, näkö tarkkenee, maku ja hajuaisti myös. se johtuu siitä että selkärangan kautta menee kaikki olennainen hermoinfo, kun välilevyjen välit pysyy auki pysyy myös systeemit kunnossa. Mun joogaopettajan neuvo, suosittelen kaikille, varskinki enskalle.
    Mutta ihan iisisti alussa...

16. Jukka H

1 959
    35
    48

Tossa käy niin, että kohta sitä flengaillaan puissa. Ei ku on tossa varmaan järkee.

17. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Marun kehyskuva on hieno.

18. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Monesti kuvat ovat vaikeita aueta. Analysoimalla voidaan tulkita, osua kohdalleen, mutta mennä myös metsään. Helin kuva pysäytti jo ensi silmäyksellä ja sitten luettuani syntymäpäiväkommentin, ymmärsin sen täysin. Hieno kuva. Elämä jatkuu, voimia.

kapa

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Kiitos, Kapa...