Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kylläkait aikuinen nainen osaa pitää liitinkinsä kiinni, ettei pukki pääse kaalimaata sotkemaan. -Hakkarainen
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niinpä, mutta lukot on auottavissa ja me miehiset miehet pääsemme lisääntymään
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hieman nauratti Helin tiskikone Pitää ehkä itsellekkin hommaa vastaavanlainen installi.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Edelleen kyllä hämmentävän ajatusrikkaita kuvia toteutuksiltaan. Sakki vaan sekuaa, eikä oo edes kevät. Ilmastonmuutos..
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Sasse. Mitenkähän huhtikuulla, kun mahla alkaa nousta vanhaankin puuhun....
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No niin, päästiinpäs ihan valokuviin, kummatkin tavallaan täysosumia, mutta eri lähestymis suunnasta. marun shotti ihan kaameen hyvä, niskakarvoja kutittaa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun kuva valmis ja hieno, Helin kuvassa uutta ideaa mutta vähän kuin olisi jäänyt toteutus kuitenkin puolitiehen. Oikein hyvät kuvat, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen jahash... miten ton nyt ottaa... sepia henkii vanhasta, retrosta.. no ehkä niin, mutta eniten tykästyin noihin tuon demoninaisen kynsiin ja sormikoruihin ja niihin kiiltoihin ja taustaan. Okoo on jokatapauksessa
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On se Marun kuva todella hieno, hyvällä maulla käsitelty. Helillä näköjään kädessä XPan, onko uusi hankinta? Milloin saadaan nauttia sillä otetuista kuvista?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Onko Helin kamerakuvassa photoshopattu lähemman kameran näkymä??
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin kamerakuvassa on ideaa ja minusta se on toteutettukkin varsin mallikkaasti.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kyl se minusta näyttää siltä että sillä on kädessä laina X-pan, jalustalla canoni ja kädessä, jolla kuva on otettu, sen Nikoni. kaikki yhdellä täräyksellä. makeeta, ennenkaikkea siksi että Giltsit jaksaa vääntää. Mulla on Frank Horvatin kirja jossa se vuonna 2000 otti yhden kuvan päivässä, ei kuuna päivänäkään niin monipuolista ja näkemyksellistä tavaraa kun meidän "laukku primadonnilla" Kuikuria lainatakseni. Ei se mitään ballerina, keiju ja Priima Donna saa olla kun on rahkeissa varaa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun kamera kuva on juur niin ku sen pitääkin olla. Helillä on hyvä idea ja hyvä toteutus 3 kameraa ja kuvaaja ja kuva, vielä kun olis ollu peili helillä niin olis tullu koko tilanne (anteeksi Heli, mut toi ny vaan tuli mieleen). Olis tietysti voinnu yhdistellä kahdesta kuvasta myös scarpiksi kameran edestä, mutta onneksi ei tehy niin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei oo oma kamera, mutta käytössäni epämääräisen ajan . Tänään otin kolme ekaa kuvaa, ehkäpä ens viikolla jotain laittais esille. Lauantaina meinaan tolla kuvata.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Korjataan ihan pikkusen. Kuvan ottavana kamerana on isompi Canon. Ei mitään shoppailuja. Kaks jalustaa, kolme kameraa. Kiitoksia vaan kaikille kommenteista! ps. ilo taas olla normikoneen ääressä, ei tarvi ihmetellä kuvien sävyjä tai sitä, että miltähän ne näyttävätkään....