Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nyt en taas ymmärtäny että mitä? Heli tulee vitosesta vaikka on kutonen? Eli siis täh? Mikä kutonen? Ja sormianihan minä syön... kuinkas muutenkaan...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos vaan kommenteista, juu Toi mun tän päivän omakuva... se on kuudes luukku se viereinen ovi.. tietty, niinku oon aina sanonu, tarinat (jos niitä on tullakseen) loppujen lopuksi syntyy katsojan päässä , ku me kuitenkin katotaan noita kuvia eri tavoin ja nähdään ne eri tavoin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Katoin, että se kutosen lappu olis helin hihassa, mutta taiskin olla ovessa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Matti, tuntuuko yhtä hyvältä hyväillä sian kylkeä kuin naisen tissiä?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No, mun mielestäni Matti ei tarkoittanut tuollaista, pikemminkin päinvastoin. Mutta kukas sitä nyt ihan kaikkea ymmärtäisi ? En minä ainakaan. Vieläkin hämmästyttää tuo kaikesta (ja joka kuvasta missä skidikin biitti vilahtaa ihon pintaa ) kiimastuminen, menkää panemaan niin ette joudu elämään tuskaisessa puutteessa ja joudu häkellyksiin jokaisen paljaan ruumiinosan edessä. Se on vakavaa kun ei uskalla edes lihatiskillä asioida, pitämättä putikassia byysien edessä ? Piis & Lööv. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No siinähän se jo oli tullutkin. Ole huoleti, Heli. Ei Masa sua vertaa kinkkuun*, eikä kukaan muukaan. Edit: Sian kylkeen*, siis.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hahaa, en huoli laisinkaan enkä sellasta uskokaan. Ja sitä paitsi, jos joku haluais verrata johonkin, niin siitä vain. Mun egoni kestää sen
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Juupa, ja aatteles, miten kuitenkin pienistä emmeistä into lähtee!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Huvittaja toi Helin oivallus tiskikoneesta, ihan hyvä. Meillä ku haljos tiskikone ei o sen koommin tullu uutta hommattua. Monet kerrat on tullu tiskattua sen jälkeen käsin. Se kuuluu mun mielestä meille molemmille; vois tietysti vanhin poikakin siihen joskus osallistua, ku vielä himassa on, eikä taida lähteä ku palvelu pelaa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On nöö ihme epeleitä nää Giltsit, ottaa fotoja joka päivä ja silti on kyökki ton näköinen, kun nuoltu puhtaaksi. Näkis mun, siellä on TRI-Xsät ja paahtoleivät sekaisin. hyvä kun erottaa Misokeiton ja Acufinen toisistaan...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kyl se näköjään on Heli tykästyny tuohon punahuivikuvaan kun se pomppaa silmiin yhtenään...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo niin oon. Johan mä sanoin, että pidän siitä. Ja tossa teille miehillekään ei näy liikaa paljasta selkää
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen heli, joo kannattaa varoa noita puutteessa olevia pukkeja..varsinkin miiteissä