Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen mulle kyl ainaki sopii, mut tuota, mites kuvaamisen kans, ku iltaisin on pimeetä...? ps. tästä täytyy tehdä oma ketju, ei keskustella asiastä täs...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuo Helin 'Huivi' on tällä hetkellä hienoin potretti naisesta, mikä tulee lähihistoriasta mieleen. Kerrassaan uskomattoman hieno kuva! T Jukka
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Punainen on niin ... punainen. Se on hyvä asia, intohimon väri. Siinä on vain hyvää. Hyvä kuva naisesta rätin välissä. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jessus, Jukka sekos. Darling, tuhoan sun ajatukset ja kerron että tohon meni vajaa viis minsaa. Älkää siis turhia. Mut joo. Tykkään itekki. Marun kuva on mun mielestä ihanan herkkis. Ja ihana oranssi. Ni.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No just. Mitä erotiikkaa on naisen paljaahkossa selässä? jos se ois miehen selkä, niin kukaan ei ois sanonu noin. Btw, seuraavaa paljasta ihon palasta saatte odottaa jonkun aikaa. Pah.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voi hyvä luoja... tämä on varmaan sitä suomalais-luterilaista työn etiikkaa, jossa ajatellaan, että ellei kuvaa ole haettu piilokojussa kaksi viikkoa, se ei ole kelvollinen. Sen sijaan pitää ajatella: siihen meni vain hetki, eikö se nimenomaan todista erinomaisuudesta! Visiot syntyvät nerojen päässä millisekunnissa. Valokuvauksen ilo on se, että ne voidaan toteuttaa melkein yhtä nopeasti. Se ei ole heikkous ja huonous, vaan vahvuus ja hyvyys.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voi hyvä luoja, osa 2... Tämä on taas sitä maailman materialisointia, joka huipentuu ajatukseen, että mitä eroottista on muka rinnassa: se on vain rasvavarasto ja pala ihoa. Pala ihoa on pala ihoa, olkoon sitten naisen tissi, miehen selkä tai sian kylki. On päivänselvää, että oikeasti ymmärrät, mikä ero on erilaisilla "nahanpaloilla". Kaikenkaikkiaan kummallista defensiisisyyttä ja saavutusten kieltämistä, mitä ei voi ymmärtää...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen mvuori, huokaus. Oikeassa olet. Myönnän hölmöyteni vastakommenteissani. Rehellisesti sanottuna olen vähän epäonnistuneessa tilassa, ollut muutaman viikon. Kaipa se näkyy niin monessa asiassa. Toinen myönnän on se, että pidän itsekin omakuvastani. Pidän punaisesta huivin väristä, pidän sommittelusta ja rajausvalinnastani, pidän valosta, miten se osuu kasvoille ja iholle sekä piirtää hiukan jopa selkärangan viivaa näkyville ja pidän siitä, että näytän kuvassa kauniilta. Pidän kuvastani. Pyydän anteeksi, että dissasin Jukkiksen antaman kehun.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen se on kaunis kuva; näyttää joltain Louvresta pöllityltä maalaukselta
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voehan viehe että kundi jaksaa vääntää, no toisilla se sananen arkku vaan röpsähtää auki.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen niinpä, ei se vatanenkaan sieltä ihan hiljasemmasta päästä o.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hmmm... pitkään harkittuani totean seuraavaa; molemmissa huivikuvissa on käytetty valoa äärimmäisen taitavasti ja miesyleisöä kosivasti. Ei voi kuin ihailla, miten hyvin nämä herttaiset kuvaajat osaavat muuntautua aiheeseen sopivasti joka kerta. Marun kuvassa tuo taitos on tehty kiusallisen tarkasti peittämään juuri ne alueet, jotka jokainen mies oikeasti haluaisi nähdä (ja viis taiteellisuudesta ), ja Helin kuvassa taas meistä jokainen haluaisi hetken olla tuo verhoava elementti... Ugh, olen puhunut
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hyvää kuvaa ja keskustelua niistä. Ei voi ku ihmetellä monimuotoisuutta millä mimmit tekee tätä settiä. Jatkakaa !! Helin joulukalenteri vetäs hymyn tänne Jaksamista o/
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Heli tulee vitosen sisästä ja on ite kutonen, hyvä oivallus. Maru taitaa syödä suklaata joulukalenterista, vai mitä se puuhaa?