Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Komppaan, ton marun vois tilata ihan privaattitontuksi pikkujouluun, jos ottaa keikkoja...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo. Rauhallista ja Jouluista. En juur tykkää lähetellä kortteja, tonttu kyllä oon koko vuoden.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hyppään vähän taaksepäin kun ei ole ihan joka kerta huomannut katsoa (menee välillä ohi kun on tuossa stickynä taa ketju heti ylhäällä): Mun makuun tuo Helin siipikuva on tästä koko setistä tähän asti selkeesti paras kuva. Siihen asti tää projekti on lähinnä tuntunu blogityyliseltä huvittelulta, kuvilta joita hetken katsoo ja ehkä vähän hymähtää (parissa omakuvassa oli kyllä myös fiilistä mutta ei ehkä visuaalisesti ihan tolla tasolla toimineet). Tuossa on tyylikäs toteutus. Sopivan simppeliä muttei tylsää jälkeä ja tunnelma on vahva. Kelpais katsella ihan muutenkin kuin "osana huvittelua".
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joitain kuvia tässä sarjassa on jäänyt erityisesti mieleen, sen pohjalta kun ne saavat tartuntapintaa omista kokemuksista, joku muu ei välttämättä saa niistä mitään. Valokuvauksessa tärkein anti on se mitä se antaa kuvaajalle, sekin on kaks' jakoinen homma, mitä enemmän positiivista palautetta saa sitä enemmän mielihyvää, ei tosin aina, varsinkin silloin jos itse ei erikoisemmin välitä koko kuvasta. Monesti keskustellaan siitä millä sä kuvaat?, kun pitäisi kysyä miksi sä kuvaat?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos. Toi on erityisen kauniisti sanottu, koska näin pikkusen jopa vaivaa tohon kuvaan vaikka kivaa sen ottaminen oli joka tapauksessa. Ajattelin vähän ruveta tsemppaamaan aina välillä uudestaan. Kyllä mä yritin tuolla aikaisemminkin, mutta tässä tän lähes pari kk sitten tapahtuneen tapahtuman jälkeen en oo oikein... jaksanu esim ulos lähtee kuvaa noita omakuvia.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mielestäni ihan uudenlaista syvyyttä on tullut sun otteeseen näin viimeaikoina. Kuten olet huomannut , enempi olen tuolla facen puolella kommentoinut.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Samaa oon minäkin ja varmaan monet muutkin huomanneet Helin kuvissa yleensäkin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Juu, en minäkään ole huomannut... Nämähän viimeaikaisethan ovat olleet "arkipäivän ajastimella otettuja väläyksiä", joiden taiteellinen intentio ei ole samalla pallokentällä monien paljon aiempien kuvasarjojen kanssa - mikä toki olisi liikaa vaadittukin tällaisessa sarjakuvausprojektissa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen helin käsineissä, käsineitä enemmän mua koskettaa anova katse yläkertaan ja laukaus suuhun... Hieno kuva, muitakin tulkintoja varmaan kirpoaa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ampuu suuhun ja ampuu myös ylös. Kuva jonka sanoma koskettaa taas kerran. Mustat hanskatkin vielä, niillekkin näen löydän oman sanoman vaikka kukaan muu ei välttämättä sitä näkisikään. Ehkä vaan oon liian tunteellinen taas kerran...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Jos se sormi olisi siellä suussa ymmärtäisin teidän näkökannan, mutta nyt en. Sehän on kiinni toisessa kädessä.