Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ai , mäkuin luulin että tossa on irronnu tekotimantti tekokynnen päältä ja sä tomerana tyttönä päsäytät sen vasaralla takas kiinni. näin meitä urpoja vedätetään.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kuules kun mä oon ihan aitoa alusta loppuun asti 8) Mulla ei oo tekokynsiä eikä mitään muutakaan tekaistua
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiva "avatar" - itsekö piirsit ? Ja: Tervetuloa "juttelemaan" valokuvauksesta tänne Kameralaukku.comiin, omasta mitättömästä ja ällöttävästä puolestani. -Älä muistele pahalla, Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nyt meitä sitten on kaksi Jukkaa jotka on aika isoja.. mulla aika iso Ego, sulla muutenvaan...?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen maru olis voinu jättä ton alemman kuvan veks, ei se mitään olennaista tuo ja miten hitossa toi heli näyttää noin teini-ikäiseltä ?? wau...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ennenkuin nuo egoJukat jyräävät tällaisen harmaan pikku hissukan, esitän nopsasti vaatimattoman kommenttini. Käsittelette nyt erästä tärkeimmistä teemoista mitä ihmisten tohelluksista voidaan tapetille killumaan nostaa. Se on arvokasta - että aihetta pidetään esillä. Sen sijaan en koe tapaanne tarpeeksi synkäksi ja vakavaksi. Onhan kyse kaiken elävän ja kauniin murhaamisesta pikkusieluisen ahneuden tyydyttämiseksi, ei mistään vähemmästä. Vaatisi, ahneuden kuvaaminen, mielestä mahdollisimman karmivaa ja veret seisauttavaa kuvallista ilmaisua. Huumori on ahneudesta kaukana, ahneus on hirveä petos Äiti Maata kohtaan. Se on kiittämättömien lapsiensa veristä juhlintaa. Pohjimmiltaan itseinhoista kannibalismia. - Eero Edit: Enpäs ehtinytkään - voihan nyrkkeilyhanskat ! HA !!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ahneus on laaja käsite ja kuvaus aiheen sisälle mahtuu niin paljon arkadian mäeltä leikkipuistoon ja terveyskeskuksen piikki jonoihin asti. Marun kuvassa kattelin sitä kuinka todellakin ahneus on turhuuden perässä juoksemista, kiviä vain jolla lisätään omaa taakkaa, todellisuudessa ihminen saavuttaa kaikella vain pään vaivaa itselleen ja tunteita, niitä ei mitään muuta. Heli taas lapsekkaan "normaali" jos makeeta on vähän ei koskaan niin paljon etteikö sitä vois olla vähän enemmän.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Onneksi vaan kuvassa, herkkujen ahmiminen on suora tie "matamilookkiin" ja sitä kannattaa varoa, itse kukin...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo on seki kiva, mut enimmäkseen tässä kohtaa itteäni. Ku oon niin aivan (älyttömän ihana) nainen. :
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joku on joskus sanonut, että itserakas ihminen haudataan kaikkein rakkaimpansa kanssa, eikä se ole suinkaan arkku.