Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen laitan sulle Est yskäriä, on turha aloittaa täällä tuo iänikuinen taisto taas uudestaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Edit: Jep. Edit2: BTW :Oikein kivoja kuvia tässä ketjussa Heli ja Maru !
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Höh ? Mun mielestäni ne kyllä on ihan hyviä ... Ystävällisesti, Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei kait tämänkään ketjun kuvaajilla ole tarkoitus ottaa vain yksi kuva päivässä? Olen ymmärtänyt että kuvia voidaan ottaa useampi joista valitaan yksi kuva.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Juuri tuota tarkoin, en tarkoittanut, että he ottavat vain yhen kuvan ja sen laittavat tänne. Minä en jaksaisi sitä valikoimista tehdä, kuvan käsittelyssä ny ei mee aikaa ja vääntäminen on ihan mukavaa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niih, siis ei riitelyä meidän ketjussa. Sille on muut paikat Eilisen aiheena oli Isku.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Aikamoinen vauhdin tunne tuossa Marun käden heilautuksessa,naula on pienen pieni joten hienot lakkaukset ovat entiset suurella todennäköisyydellä.Helin kuvassa jotain suurta tippuu niskaan,odotusta.Mukavia kuvia tytöt.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niih, siis ei riitelyä meidän ketjussa. Sille on muut paikat Eilisen aiheena oli Isku. [/quote] Olen vaikutettu ... Katsoin tämän kuvakavalkadin tänään ensi kertaa ja kuvat ovat minusta yllättävän vahvoja ja omakohtaisia -- osittain jopa intiimejä. Kuvista henkii myös rohkean heittäytymisen ja vahvan vaivannäön ilmapiiri. Vältin tahallani erilaisten kommenttien lukemista, koska ne tällä foorumilla valitettavan usein johtavat keskenkasvuiseen kinaamiseen ja kilpakusemiseen. Ihmettelen että kukaan mieskommentoija ei ole käyttänyt kuvaa kommentin keinona - se tuntuisi kuitenkin paljon luontevammalta tavalta. Vaikka kaikki kuvat eivät suinkaan ole huikeita tai täydellisiä, vahva ilmaisun halu ja inhimillinen avoimuus paikkaavat puutteita. UPEAA .... Antakaa palaa! Tikkis (ent valokuvaaja, ent toimittaja, nyk eläkeläinen)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ... Ihmettelen että kukaan mieskommentoija ei ole käyttänyt kuvaa kommentin keinona ... Tikkis (ent valokuvaaja, ent toimittaja, nyk eläkeläinen) [/quote] ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ Kauanko olet tilannetta seuraillut, kulisseista ? Kaikesta muusta, kirjoittamastasi, olen varsin samaa mieltä mutta tämä kaipaisi hieman täsmennystä. Et kai tarkota, että toisten ketjuihin stigattaisiin omia kuvia sanallisen hoopouden tueksi, pöhköiltä miehiltä ? Onneksi kukaan ei niin teekään. Jos taasen tarkoitat, ettei ylipäänsä kukaan ole täällä noin tehnyt - olet joko tietämätön tai muuten jollain tasolla aistivammainen. Tuosta paistaa muutenkin jonkilainen jeesustelu, mutta ei se mitään: Anna palaa ! Ja tärkeimmissä seikoissa olet aivan oikeassa ja havainnoit asioita siis varsin kohtuullisen tasokkaasti, HYVÄ ! Tämä EI ole provo, EIKÄ ilkeyttä, olen VAIN kiinnostunut edellisestä viestistä ja sen sisällöstä - kait se sallitaan, vielä ? ________________________________________________________________ Viimeisimmät kuvat (varsinkin Helin) aiheuttavat mielleyhtymän väkivaltaan (oikeastaan siis vain Helin, Maruhan tekee jotain remppaa tai pakkaa oudoin metodein). Teema on itselleni ahdistava ja en kykene katsomaan sitä vain esteettiseltä kantilta. Vihaan väkivaltaa niin että teeman noustessa framille tekisi mieleni vain lyödä, lyödä ja lyödä ! - Est Edit: Lisätty kaksi viivaa
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Edelleen olen vahvasti sitä mieltä, että Marulle pitäisi neuvoa pakkausteipin käyttöä... pitää laatikon kasassa paljon paremmin, kuin kourallinen nauloja. ;D Ja Helin vastaanottavainen asenne, kun joku mättää keittiöjakkaralla nostaa vieläkin niskakarvat pörhölleen... ei noin saa naista kohdella, edes taiteen takia
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vai että taas yks' Jukka ... hohhoijjaa __________________________________ Kohta saa tämä KOMEA ketju kahdennenkymmenennentuhannen sisällensä kurkistuksen täyteen. Hyvä Ihanat Naiset, Hyvä Valokuvaustaide Ja Hyvä Kameralaukku.com !!! - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mietin jo että eikö kukaan tajua tilannetta Ja kiitos kaikille
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mietin sitä, kun laatikossa lukee ehkä "olohuone", olisko joku syvällisempi merkitys sillä naulaamisella; ei tainnu olla.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Se syvällinen merkitys oli siinä että kuka hullu naulaa muuttolaatikot kiinni? ;D
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei ne nupinaulan kokoiset missään paffissa edes pysy, toihan on H U U M O R I A - ettekö te nyt ymmärrä ? Voi hyvä tavaton sentään ! - Erska