Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Yksi? Kyllä täytyy sanoa, että mielikuvituksenne on paitsi likainen, myös melko rajoittunut.... Kaikki ajattelivat sitä yhtä ja samaa. Minä ehdotin vain yhden kirjaimen muuttamista .... teema siis vaikkapa "Parta". No, ehkä se ei kauniille naisille niin sovikaan, Eeerollahan sellainen taitaa olla. Muita vaihtoehtoja teemalle "Pasta": Lasta Nasta Rasta Kasta! Vasta Pusta Pahta Panta Paita Pasma Pasha Jne. jne. Tuosta vielä puuttuu se, mitä ajattelitte; ehkäpä voitte keksiä vielä muutaman lisääkin?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Väärä vastaus - tuossa on muutettu enemmän kuin yksi kirjain.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Higher, baby Get higher, baby! Get higher, baby! And don't ever come down! Rang dang diggedy dang di-dang Rang dang diggedy dang di-dang Rang dang diggedy dang di-dang Diggedy dang di-dang diggedy dang di-dang -Grandmaster Melle Mel (White Lines) (Niiiiiiiiiisk!!!!)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ensimmäisiä rap bandeja maailmassa,liekkö vielä kasassa.Musamakuuni ei niinkään kuulu,mutta tiedämpähän muuten.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen >>>Se on muuten Grandmaster Flash & Melle Mel no sitä mäkin mietin ja niin se oli vissiin siinä levynkannessa... mut ei ollu sitä älppäriä käsillä ja muistiin ei aina uskalla luottaa, joten pengoinkin sit tota wikipediaa ja sielt tietty löyty taas jotain ihme faktoi siks panin siihen ton pelkän melle melin... ...mut kuva on kyllä hyvä!! propsei marulle idiksest!! Blow it, baby!!! Ticket to ride, white line highway Tell all your friends, they can go my way Pay your toll, sell your soul!!!!!! tos jotain noit wiki "faktoi": >>>White Lines (Don't Don't Do It)" is a song by Grandmaster Melle Mel... >>>When originally released, the record was credited to Grandmaster + Melle Mel. This was done to mislead the public into believing that Grandmaster Flash participated on the record, when in fact he played no part and had already left the Sugar Hill Records label the previous year http://en.wikipedia.org/wiki/White_Lines_%28Don%27t_Don%27t_Do_It%29 ja sit viel se biisi: http://www.dailymotion.com/video/x1h9s2_grandmaster-flash-white-lines_music
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen On se raju giltsi, ihan julkisesti nappaa kokkelii nettiavaruudessa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo nyt tuli pummi tytöille. Joskus niitä, loistavaa sarjaa kuitenkin, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kappas, oot oikeassa! Mä tsekkasin vaan hätäseen ja luotin ekaan lähteeseen mitä löysin, mutta noinhan se näköjään oikeasti on. Joo sori offtopic
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kaikkea mitä voi kuvitella, voi kuvata. Sen jälkeen, kun visuaaliset taiteet on keksitty, eli noin luolamaalaustena ajan alkaessa, on ollut kovin naivia ajatella, että taideteoksen osana oleva kuva olisi esimerkiksi "totta" tai "asian tekemistä julkisesti".
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei se ihan rappia ollu niiden musa, hiphoppia, mutta rajoilla mennään. Noista kuvista en ny saannu mitään irti tänään.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei se mitään vaikkei kuvista mitään irtoakaan. Josko kuitenkin musaketju taitaa olla erikseen tuolla?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä haluun nähdä sen äidin tai isoäidin, joka ihastuisi noista viivajutuista. varmaan haluaisivat jutella pitkään kahdestaan ja useastikin. Tommonen pikavippikuva, ilman purkua ... turhaan kai katselen kuvan taakse.. sorry oon nähnyt niin paljon viimeaikoina väkeä, erilaista sekakäyttäjää ja sähköjänistä ja eikö myös noiden muistoksi eilen laitettu ruttopuistossa surunauhoja. .. pahoittelen, kun näin paapon... t. Manual
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voi herran jumala sentään Kyllä mun äiti ymmärtää ainakin että se on VALOKUVA.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nii, olis se kamalaa jos vaikka joku sukulainen kirjottais kirjan jossa puhutaan tommosista viivajutuista..
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen tää naisten kuvaketju on hyvä ja paranee kestonsa myötä. Kuvaajat laittaa luovuutensa rajoilleen, myös keskustelu käy rajoilla. Parempi niin, kuin liikkua turvallisessa keskustassa. Tuo kyseinen kuva sinänsä oli minusta melko vapaa kuvallisista ansioista, tai muustakaan. Reagoin ja nolasin itseni, tai paljastin jotain omasta luonteestani tai leikkimielisesti omasta ...historiastani, mitä tuo nyt tarkoitaneekaan, tulee niin uuusia kummallisa sanoja suomenkieleen. Mutta ei siitä pidä häkeltyä. Jos rajoilla liikutaan. t. Manual