Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tuossa Helin kuvassa on ollut naapureilla ihmettelemistä. Kamera ylös, ja itse äkkiä alas kuperkeikkaa heittämään kosteaan maahan valkoiset päällä. TJukka
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ne taitaa vähitellen tottua. Yhtä kuvaa ottaessani olin verhot ympärille kiedottuna ja sehän tarkottaa sitä, ettei pääse kuin hyppimällä eteenpäin. Ja verhot valui jne. Ja puisen ison ristin kanssa olen koikkelehtinut... Kunnia lienee mennyt jo kauan sitten, vaan maine kasvaa
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Olraidi ! Syöksyt oli tosi hassuja !! Ja kivoja !!! Nauratti kovasti mua toi kuperkeikka -Heli. Marun sormet oli, ja myöskin, melkomoiset ja mainitsemisen arvoiset ( ihme vamppirella -syöksy):} Tsori että on pakko kehasta hieman Helin sääriä : Jepulis sääret ja kivat korkostiflat niiden jatkeena - tollaset blääkät sopii tommosiin södeihin koipiin tosi kivasti (sainkohan nyt tästä syystä "banaanin" ?). Hyvä, likat ! Kiva tää "Tähän ei mies pysty" - ketju Ja anteeksi ällöttävä säärikehu :[ Vielä syvät pahoitteluni (inhottavasta säärikehusta) ja -lopuksi- onnellisen viikonlopun toivotukset jokaiselle tämän lukijalle, heipparallaa ... - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Saat anteeks, Erska. Sehän oli ihan kauniisti sanottu. Ei tällasella pienellä koikkelehtijalla kait edes voi niiiiiin isoja sääriä ollakaan . Sitä paitsi, kaikki sääret näyttää hyvältä koroissa. Kiitos kaikille muuten noist kommenteist!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Khyl, kyl... kovaa settiä mimmit tekee. Kiva kattoo näitä vaikkei jokaväliin kommenttia irtoo. Jatkoa odotetaan ja katellaan mihin menee... Marun koru, 'puusepänpoika' kaipais pienen huollon, ennenku hukkuu. [vinkwink].
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No niin kaipais... se jäi kerran johonki kiinni ja vähän venähti toi rengas :-\
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vois huoltaa... kun sit, joskus, jos...jotain miittii tai silleen jos ja kun... niin otat mukaan. Tai sit tuot mulle, ni huolletaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tilannetiedotus, kuvat lauantailta ja sunnuntailta tulevat molemmat esille vasta huomenna.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kysyisin että kuinka moni kuva on ite kuvattu ja kuinka monessa on tuntematon avustaja painanut laukaisinta?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Heli- Heh heh aito pyrskähdys irtosi, Maru- aika hieno softaus helmassa. Hyvä hyvä, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun kaapuhan on aivan ihana! Hienot värit ja sumeus. Tykkään oikein vallan.