Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Arki aamu vai lauantai aamu... mulle noi aamut on muutenkin samanlaisia kun en viinalla läträile.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Se joka on aamuisin virkeä, on hällä sisäisen kellon vuorokausirytmi sekaisin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Noni. Perkele. Moon niin aamuvirkku että välillä ottaa oikein pannuun. Olisi kiva nukkua vaikka yhdeksään mutta minkäs teet kun unihiekka häipyy jo kuudelta. Onneksi tähän on lääke nimeltä punkku.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nukkuminen on tylsää, herääminen mukavaa. En ikinä malta oikein nukkua. T Jukka
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Huom. osion nimi on "kuvat ja galleriat" eikä "minun unihäiriöni"
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun kuvasta saan enemmän semmoisen 'surun jälkeen kohti valoisampaa tulevaisuutta'-vaikutelman. Alaviisto kamerakulma esim. viestii vahvuutta ja voimaa, eikä niinkään murtumista.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Masentavat aiheet toimii kuvissa aina paremmin kuin happy happy joy joy. Tai ainakin ne tunteet ovat suomalaiseen mieleen helpommin sisäistettävissä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helpompi ne on kuvatakin... Mutta mikäs täs, kun melankolisiks on synnytty
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niitäkö ne "älytömän ihanat" naiset ovat, melankolisia, no joy ...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tänään Tomaatti! hihii, pakko kertoa, että kun kerroin tyttärelle laittavani tällaisen kuvan nettiin, hänen ilmeensä ei värähtänytkään, totesi vain ettei se ole enää mitään uutta ..
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Oho , toi Helin tompskukuva huvitti mua ihan oikeesti ! Ja minä kun luulin etteivät naiset kertakaikkiaan osaa olla humoristisia. Vanhan sikapunaniskasovinistin on nyt vaan kehityttävä - "ihmisenä" ? Kaikkea sitä näkeekin !! Hyvä !!! - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiva, jos huvitti. Oma vaikeusasteensa näillä kuvilla kyllä on. Suun edessä olevaan piti puraista pieni kolo, jotta siitä sai "kiinni" ja sit ne sisukset tuppas valumaan ja silmien päällä olevat ei taas pysyneet siinä millään... Mut pääasia, että itseäki kikatutti ton ottaminen. Ja kyllä me vaan osataan olla humoristisia. Vielä on monta kuvaa aikaa