Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Te varastitte jopa keskisormen, lipomisestakin puhuin ensin MINÄ (Se reaktorin reppana VARASTI idean ! Vain varas, kuten kaikki muutkin (Paitsi MINÄ). Aloitin myös ensimmäisenä ketjun, joka alkoi sanalla: OLEN. Minä olen KEISARI, YLIVALOKUVAAJA JA MAHTI MINÄMINÄMINÄ !!! PS. jos jonkun "ryhti" nousee nyt liian nopsasti, pysähdy hetkeksi tuumimaan: Tämä saattaa olla vitsi. - Ei siis tarvitse sensuroida pois. - Erska= Ylitse Kaiken Muun
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mitenköhän mulle tulee tunne, että mulle tässä taas lopulta naurettiin? Edit: miksi Heli pyytää anteeksi jos tarkoitti sitä mitä kuvassa on, eihän siinä o mitään anteeksi pyydettävää.. vai onko sittenkin? Minunhan se pitäisi pyytää anteeksi kun en välillä osaa pitää näppejäni erossa näppäimistöltä. En mä tosissani ota kaikkea mitä luen. Täällä on muutama henkilö joiden kommentteja luen mielelläni, en mainitse nimiä ettei me lipomisen puolelle. Miellyttävää seuraa on ollu. Mä koitan hillitä itseäni ja kommenteissani välttää teatraalisuutta. Ai niin tän päivän kuvat. Helillä on mafiasta tuttu ote, vaikka kaveria oltaisiin tappamassa niin taustalla löytyy hymyä. Marun kuvassa silmiin pisti ketä se on valinnut kameralaukku.comista ottamaansa kuvaan, sattumaako, ehkä. Molemmat kuvat itsessään eivät aiheen pohjalla ole vaan niistä näkyy piekmminkin lipojille näyttäminen kuin lipominen.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Taas? Ei tässä kenellekään olla naurettu. Ainakaan minä. Lipomisestahan täs oli kait kyse.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vastasit niin nopeesti, ettet kerenny lukemaan editoitua versiota
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Oma ja Helin kuva siinä on ihan tarkoituksella... Est sattumaa. Etsin vaan kohdan missä ollaan Helin kanssa peräkkäin
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tämä on kyllä kaikin puolin äärimmäisen nautinnollinen ketju seurata. Kuin kuvitettu romaani moniulotteisine henkilöhahmoineen. Helppo luettava mutta kuitenkin vaikeasti ymmärrettävä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen ~~~~Tällaisena syysiltana sinä olet kuin vienon tuulen myötä syntyvät laineet. Laineet jotka lohduttavat minua. Sinä. Minun yksinäisyyteni meressä.~~~~ Lip, lip ja lip - R a k a s . - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen alemmast tulee ky mielee iha joku muun imemine. hieno. naisnäkökulmaa.naispowerii!