Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kannatetaan! Jos se sit ois Piste sille Vaihdan pääkoppaani negatiivisten kommenttien kasetin
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Lipominen on mun mielestä hyvä aihe. Maru, mitä sanot? Tässä kuitenkin tän päivän aihe, eli Kuolema.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hienoja,marulla ehkä perinteisempi, pidän Helin versiosta paljon, aika "kamala" positiivisessa merkityksessä. Olen lueskellut Denise Mina:n* dekkareita tuo Helin kuva vie minut sinne kuvana ja tunnelmaltaan. * suosittelen muillekin dekkareiden ystäville.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En ole pitkään aikaan kommentoinut tätä ketjua, vaikka seurannut olenkin. Tuntuu niin pirun tylsältä kirjoittaa aina että loistavia kuvia - nehän ovat, totta kai. Kunhan tuosta alkaa muodostua kokonaisuus, niin... ehkä silloinkin kommentoinnin hoitaisi mielummin siellä facebookissa vai missä se nyt oli, täällä on niin paljon kohinaa Mutta: loistavia kuvia, taas kerran. Huomiota kiinnitti (toisistaan tietämättä, oletan) samankaltainen asento malleilla.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos kommenteista. Ja juu me ei tiedetä millaista kuvaa toinen aina suunnittelee... vasta siinä vaiheessa kun esille laitetaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Se on sit eka kerta, kun porukka tietää etukäteen mitä on tulossa Ja kiitos vaan kaikille kommenteista taas! Kiva kommentteja on lukea, kunhan ne on rehellistä mielipidettä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kuolemistanne _____________ Ekasta tulee mieleeni patologian laitos ja toisesta hautausmaa (kummassakin olen ollut joskus töissä - joten ehkä siksi näin). Ensimmäisessä voisi olla patologin (harvinaisessa tunnekuohussaan) murhaama vaimonsa ja toisessa hautausmaan kesätyöläisten pahoinpitelemä ja silpoma diagonityöntekijä. Aika onnistuneita lajissaan, noin kuolemaa vielä -ehkä- kokemattomilta taiteilijoilta. Julmaa, kuten ihmiselukoiden "elämän" kuvauksen kuuluu ollakin. Kuolema On Valtaisa Elämys. - Est
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun ja helin tän päivän kuvissa on eittämättä aiheelle ominaista kalman tuntua. Kyllä mua pelotti ambulanssissa -70 luvun loppupuolella, mutta se oliskin toinen tarina. Mikä kuolemassa pelottaa? Sen vääjäämättömyys, tilanteen hallinnan menettäminen, luopuminen, tiedostamattoman tiedostaminen tai sitten jos ei pelotakaan kuolema vaan elämä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Synkkä Higgins sanoo: Parasta Marua, ja erinomaista Heliä. 12 pistettä ,erittäin mielenkiintoista nämä tämän päivän kuvat. Jottei menisi lipomiseksi, on tässä ketjussa niitä kliseitäkin( ai niin ei saa tuota sanaa lausua) ollut riittämiin, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos Est, JukkaH ja Higg. Higg, klisee se kuolemakin on. Jokainen joutuu sen eteen ennemmin tai myöhemmin
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kovin synkkiä nämä aiheet. Löytyisikö elämästänne mitään valoisampaa?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niin, onhan noi monet synkkiä. En tiiä, ehkä pääkopan sisus on niin musta ... Eiks toi huominen, anteeks, tän päivän aihe ole jo valoisampi "Lipominen". Ja eiköhän tässä saada jotain aurinkoisempaakin aikaan, toivottavasti
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No ei se tämäkään ole niin aurinkoista mutta antaa mennä Eli Reaktorin ehdotus Lipominen. ;D
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Älä turhaan. Sun kuvahan on ihan parhautta edit: Jaa täytyy varmaan vähän perustella, ettei mene ihan lipomiseksi. Spontaanin, ei niin lavastetun ja loppuun asti mietitiyn ja hierotun oloinen ja siks mun mielestä jees.