Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hienoa settiä tytöt. Olen seurannut tiiviisti: Joskus molemmilta mielenkiintoinen samana päivänä , yleensä toinen onnistuu toisella itsestäänselvyys/alleviivaus... Noh, kuva per päivä vieläpä niin, että aihekuvia, ei olekkaan ihan helppo homma... Jatkakaa, mielenkiintoista, nappiotoksia luvassa, Higg
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Eiks tolleen istumalla ku Heli istuu väsy selkä? - selkävikasen kommentti - . Mä ku luen, makoilen - jos mahdollista, mutta en enää syö lukiessa. Oisko ollu paha laittaa vähän raetta kuvaan
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Lukutoukka on kiva juttu - Marun suorastaan upea. Bondage-teemassa olisi odottanut hiukan räväkämpää otetta, meni vähän pikkusieväksi
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos kiitos Toi sidottu juttu oli aikas vaikee yksin toteuttaa.... muuten kyl ois voinu tulla räväkämpääkin
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En ole koskaan tajunnut miten noita haamukuvakuvia shopataan (paitsi vilmillä), mut onne kivoi.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Marun kuvasta tuli ihan mieleen Ville Valo , eli kuin kuvassa olisi Ville Valo ja tyttöystävä.. Helin kuvasta vain shopattu kuva..
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Voipi olla, että se on liikettä... Elikkä pitkää aikaa ja hetki paikallaan, niin tulee jotain terävääkin.. Vai tarkoitatko useaampia valotuksia?
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Toinen synkähkö ja toinen vekkulihko. Yksinäisyys voi todellisena ongelmana olla kuin Saatanan perse naamalla, valittuna yksinolona välttämätöntä liikaan pauhuun kyllästyneille. Kumpikin tavoillaan kasvattaa, mutta se perse tuntuu hiukka pahemmalta. Aika kivoja. - Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tämäpä kivan erilainen kumpaisellakin, oikein mukavaa! Hyviä ideoita tuntuu irtoavan, vaikuttaa varsin lupaavalta kun miettii kokonaisuutta, jo nyt joukossa on vahvaa kerrontaa ja juuri sopivaa kujeilua!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Humoria, Hjumoria! Varsinkin helin kuvasta tykkäsin. Taitaa pingviini herra olla vähän ronkeli, vai on se tollasta Linux väkeä joka ei tykkää istua samassa kaffe pöydässä Windows porukan kanssa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen No sit otetaan vähän kiinni. Eli ensin aiheena Vapaus, joka oli sunnuntain aihe.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ton vapausteemat kuvat koen toisin kuin aiheen otsikko antaisi ymmärtää. Ensimmäinen on minulle jotenkin enemmän torjuva ele kuin vapautta janoava ja toinen taas melko melankolinen ja surullinen kuva ihmissuhderikosta. Kuin "Kirkko ja kaupunki" -lehden kuvitusta. Peilikuvat ihan perusjees. Ei mitään kohahduttavan sykähdyttävää tällä kertaa. - T. Erska
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Totta turiset... ainakin mun osalta Huono tekosyy on se että olin koko viikonlopun liikkeellä...