Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ei muuten näkynyt helikeijua.. Olin varannut limon ja kaikki, mutta tapana ei ole soitella naisten perään....
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Onks sulla kalsareissakin 'parasta ennen' -päiväys? Vai miten niitten ikä on noin tarkkaan tiedossa? (No, ei tarvitse kertoa, jos siihen liittyy jotain arkaluontoista....
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vietin aikaa nuorimmaiseni kanssa. Laitoinkin sulle yksärin.. Ei liity arkaluonteista . 13 vuotta sitten aloitin ton veneilyn ja noi kalsarit on tollaiset venekaupasta ostetut Helly Hansenit. Ihan vain siksi muistan ;D!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mainos ainakin on valkattu sattuvasti.... Miten toi "neitsyys" vaikuttaa joteski falskilta..... ehkä se ei ole ihan tekijöiden ominta aluetta Jossainhan on sanottu, että omakohtaisesti koeuuista ilmiöistä ammennetaan sitä sattuvinta inspiraatiota taiteen kivisellä tiellä.... Edit: ahas, nuo mainokset vaihtelevatkin..... kun katsoin eka kerran, siinä puhuttiin XL-naisille suunnatuista tuotteista
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo aikahyvin on hemmot saanu ton rahakoneen tikittään. Ei siinä mitään, kun edes jotenski järkevää tarinaa pukkaa, niin mitäs siinä on lukiessa, Tollaista uikutusta kun tossa tovi sitten oli, ei kyllä lue eskokaan... Noita giltsien shotteja kyllä arvuutta, mutta annetaan setin pukkan jotakin edes viidenkymmenen paikkeilla, sit kyllä tule kommentia kehiin tältä moroonipelleltäkin.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen luin kyllä jälkeen päin mitä kirjoitin, en viittinny pikku jutun takia korjata...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Muistojen kuvaaminen ei ole helppoa. Henkilökohtainen muisto Muistoja ajasta ja paikasta, tilasta, toiminnasta sen sisällä... Muisto hahmosta happikaapissa kukista arkun päällä kyyneleisistä silmistä Muisto suunnattomasta epätoivosta Äidin tuskan vääristämillä kasvoilla muisto sisäisestä tyhjyydestä kun en silloin tuntenut mitään muisto rivakoista lyönneistä takamuksille AA-ryhmän fudispelaajan toimesta tekemättömäksi saamattomien kolttosten jälkeen muisto käsistä jotka eivät kiertyneet halaukseen hellyyttä kaipaavan lapsen ympärille muistan hänet kaikesta tästä mutta en Isänäni koskaan.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Aika pipi on pää, johtuu varmaan ton T-paidan logosta, mulla menee masu ylösalas jos katsonkin mitään tohon viittaavaa: Yks pieni juttu, ei oikeastaan liity valokuvaukseen muutaku kaukaisesti. Oli tollanen KOPTERI lehden pimpsukuvaus, huvikseni vetelin niitä aikanani (kaikki olen heittänyt roskikseen). No kundit raahas tollasen "Flathead customin" aika vanhaa vuosikertaa, jatketulla etuhaarukalla ja kaikki, mu ihka uudelle valkoiselle Sky taustalle. Se maalattiin joka kuvaukseen huolella mattavalkoisella lateksilla. Ei ollunna silloin Photoshoppia. No giltsi siinä aikansa keikisteli ja mä tiirailin Hasbulatorin etsimestä ja annoin paukuttaa. Sit yhtäkkiä, karmeeta ruskeata lammikkoa alko levitä kampiksen alle, MITÄ VITTUA!!! paksua SAE 70 öljyähän siinä. melkein tervaa... No kato, sanoi karpaasit, jos ei vähän laske alleen meinaa se että on öljy loppu... sanoin: se on HD heti veks täältä, ja ei kande tulla enää pyytää kuvia... Toi heli on itseasiassa aika vetävän näköinen tossa "marimekko synnytyssairaala" kuvassa. Tollainen lievä kärsimys pukee sua...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Ai mitä kulahtaneempi naikkonen, sitä vetävämpi ? Kiitos, omanlaisensa kohteliaisuus tietenkin tuokin .
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Tästä varmaan vielä puhutaan... mutta laitan kuitenkin, aika miehekäs toi käsi Helillä. Kuvista ei muuta, pyydän ei kiviä, eikä kasvoihin, lyökää sanoilla, niihin minäkin joskus turvaudun ja niiden suojaan pahaa maailmaa pakenen *Korso kuittaa* *klik!*
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen IhQuu! Ne ei muuten oo karvoja, vaan vesipisaroita . Ei nää mitkään isot kädet ole, sanoisin, että hurjan hyvät ja toimivat ja just passelin kokoiset tän kokoiselle naisihmiselle. Se muuten kyllä näyttääkin isolta tossa...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En mä mitään karvoja nähny, katoin vaan, että isokokonen kämmen... *onk muuten ny mun avatar ?*...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Luulen, että oikea käsi näyttää "miehekkäältä" koska sen vieressä on huomattavasti vaaleamman ja kulmastaan johtuen pienemmän näköisenä vasen käsi. Etäisyydet kamerasta vaikuttavat myös & valot lienevät osuneet juuri sopivasti. Oikea käsi on vasenta tummempi ja isompi ja ihmismielen logiikan vuoksi näitä tuplasti korostetusti: kun on kaksi kättä ja noin erilaiset, toinen niistä on "naisen" ja toinen "miehen" ja siksi vieläkin isompi ja tummempi. Ja silloin vesipisaratkin voivat saada uusia selityksiä.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Samoja mäkin ajattelin, mutta oon kattonnu useemman kerran... pitäs varmaan pitää möyt mahassa. Kotonakin jos vaimolla kommentoi jenkkikahvoista ja liikavarpaista meinaa tulla kaulimesta... minkä takia, mähän vaan tosiasioita... ???