Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen hyväst hyö laittaat... "itserakas ihminen haudataan kaikken rakkaimpansa kanssa". Marun kuvasta tulee härmän häjyt mieleen. hyväst on laittant.. hyväst ... meehä myö, ei tartte tönii!...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vähän on kehittyneempää toi kommentointi täällä, facessa menee enempi silleen , tykkään, juu. ei kauheesti anna tykytyksiä...Filckr on sitte jo ihan eri oopperasta, mutta ettehän te friidut siitä perusta.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Helin varjokuva näyttää aivan pikkutytöltä ja Marun varjokuva -kuva hurjalta barbaaritaistelijattarelta. So, nyt on aika erilaista ... Tyllerö ja barbaaritar Mielenkiintoista. - Est
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Perjantaina aiheena on Läheisyys. Kiitän ystävää käsiensä lainasta!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Näist mä diggaan tähän asti eniten. Ihminen on orpo ilman nallejaan. Mä tiedän ... Hienoa. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitos teille kahelle, teidän jutut on mulle tärkeitä. - Teillä on hyvää henkeä. Mä Rakastan Hyvää Henkeä - Eero Ps. Kivaa, jos nyt tulee putkeen useemmat työt esille tänne - mä venailen ...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Vielä yhdet on tälle päivälle luvassa Ja kappas... nyt vasta huomasin itekkin että mun kuvassa mun hiuksista muodostuu sydän olkapäälle
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Niin... No, mulla oli kuvassa lainakädet tosiaan, ei nallea ei. Tosi Maru, aika ihanasti toi sydän ! Tulossa on vielä lauantain kuvat ...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä tarkotinkin nalleja sillalailla ikäänkuin l a a j e m m a s s a mielessä. Nalle on kiva ja lohduttaa ja se ei o kova (henkisesti ,sulle). Hiffaatsä ? Kyl sä snaijaat. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen "anna mulle turvaa, oo mun kaa" nää sanat tuli mieleen noita läheisyyskuvia katellessa. Läheisyys on kivaa läheisyys on kaunista läheisyys ei satu läheisyyden kaipuu piirtää sydämeeni kasvot luoden läheisyyden Selitys kyhäelmälle. Läheisyyttä ei aina huomaa, vaikka olis kuinka lähellä, mutta sitten kun se katoaa, kaipuu piirtää sille kasvot... ne samat kasvot jolle joskus sanoin "tahdon"... Taas niin herkällä päällä, no kaukasesti Halosen sukua... taiteilijat on tällasia... Arvon rouvat... levätkää rauhassa ja paistatelkaa suosiossa, sillä valo tuo kameran ystävistä jaloin on taas täällä!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Kiitoksia Jukallekin kommentista ja runosta! Ja tässä sitten lauantain aihe eli Pelkoni lapsuudesta. Tämä oli muistini mukaan Purasen Jarin ehdotus. Eli ehdotuksia saa antaa, toteutamme niitä omien aiheidemme seassa.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Varjo menee Marulle vaikka eihän tämä kisa ole vaan tulkintaa, molemmat hyviä. Noista läheisyyskuvista diggaan Heliä. Isot ja turvalliset kädet on ympärillä mutta silmät kuvastaa epävarmuutta, ehkä jopa pelkoa. Hienoa Heli ja Maru! Lisää!
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen pekoni lapsuudesta... Onkohan siellä joku sängyn alla? Helillä on kerroksia tossa kuvassa ja salaperäisyyttä. Jos pelkäsikin eniten lapsena, pelkäämistä, vai oliko se niin... kun on pelko tuo jäytävä, kaiken liikkeen pysäyttävä mennyt jo pois, niinkuin sitä ei koskaan ois... heps ja Hyvää yötä
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Noi skidiskagaamisfototkin on jestapa jepuliksia. Lapsuuden pelot .. huhhuh ... That's All right Mammat ! - Eero Ps. Miks Helillä on galsa ? Ps. II : Hanki villagalsarit ... HOh Hoh hoh ... sori.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen En tiiä. Lienenkö tulossa kipeeksi, muilla ei kuulemma täällä ole kylmä. Villakalsarit on hyvä idea. Mä en omistakaan kuin yhdet pitkät kalsarit ja ne on jo 13 vuotta vanhat ja aika kulahtaneet.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mullon yhet semmoset oikein HELVETIN kuumat villispökät. En viitsi niitä antaa sulle koska ne kutituttelee ikävästi kinttuja, ei mitään modernia villaa... Ties mitä mongooliarmeijan ylijäämiä ... Klesa olo on mullakin, onkohan meillä se porsasnuha ? Huomenna on lekuri - mut muista syistä (Joku Eutanasialaitos tai vastaava, en muista tarkalleen). Bat ! - Lets Gou Tuu Thö Bab !! Rock On !!! - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen pekoni lapsuudesta, hyvin oli pullat uunissa... heh heh, mitens olis vähän tsekata ennenku lähettää... kaikkea hyvää kuiteski !