Vs: Re: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Se voi olla niinkin, mutta kristillisiä symboleja käytetään Suomessa yleisemminkin kohtalon symboleina. Monilla naisilla on esimerkiksi juoppo mies "ristinään". Toki tällaiset analogiat ovat sanan tasolla ja harvoin konkreettisina kuvina. Kuitenkin, tavallisesta elämän katkeran kärsimysnäytelmän kuvasta tai sen odotetusta synkästä lopusta voi olla kyse (tai sitten messias-harhoista.... mutta se ei ole kovin todennäköistä). PS. Älä hyvä ihminen sano ajatuksistasi, että ne ovat _vain_ sinun näkemyksiäsi...
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Loistavaa!!! Heli ja Maru, Maru ja Heli....En ole käynyt kameralaukussa pariin viikkoon.Ja tällainen ketju oli ilmaantunut tänne.Hienoja on kuvat.Tähän jäi heti koukkuun
Vs: Re: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mun kuvani kohdalla ei tosiaan ole kyse uskonnosta missään muodossa. Ajatus oli, että meillä kaikilla on "ristimme" kannettavana, kohtalomme, joka tuo eteen kaikenlaista. Vaikka sen alkoholistimiehen. Mutta joillakin kuva herättää mielessä toisenlaisia ajatuksia, enkä oikeastaan nää, että olisivat vääriä ajatuksia. Jokainen kokee kuvat kuitenkin omista lähtökohdistaan. Kiitos taas ystävät ajatuksistanne. Kartsallekin tervetuloa seurailemaan
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Facessa on mun kommentti,liittyy päivän Hesarin Anne leibovitz teemaan
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä kerran kännissä liityin tohon "feissiin" (muistaakseni se oli joku "feissi"). Mutta en ole sen koommin käynyt siellä. Ei se mikään ryhmä kyllä ollut, en oikein muista - koska oli umpikännissä. Tää jatkumo olisi ainoa syy mennä vastaavaan uudestaan . mutta oikeasti kammoan kaikenlaisia ryhmiä, seuroja ja "kivaa" "Me" "kimppahenkeä". Mutta tästä tulee varmaan hedelmällinen jatkumo... Ja varmaan siellä "feississä" on "kivaakin". Sitäpaitsi yksi paikka riittää meikäläiselle julkisen kiusaamisen ja henkisen rääkkäämisen seuraamiseen. (Ei koske tätä ketjua mitenkään, eikä edes täällä olevia kommenttejakaan, siis. On vaikeata kuvata itseään niin että siinä on pitkäkestoista kiinnostavuutta, itselleen myös. Parodia ja aito kiinnostus henkilökohtaista mysteeriään kohtaan ovat täysin eri asioita kuin omahyväinen ääliönarsismi, joka on vain ällöttävää. Te varmasti sen vältätte luovina ja älykkäinä ihmisinä, olen siitä vakuuttunut. En viitsi käyttää ainaista mies/nainen jaottelua - olen siihen saatanan kyllästynyt. Asiallisesti sen on mielenkiintoista (joskus) mutta jankutuksena vain typerää suunsoittoa (esim. jatkuva "tytöttely") ja usein jopa machomaista itsetehostusta, puhdasta typeryyttä. Hyvää jatkumonne jatkoa ja jatkoa muutenkin. - Eero
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Joo, Eero, Facebook ja kyllä toi Huhtala & Sinervo, Self portraits on ihan ryhmä. Sielläkin jotkut kommentoi, siellä kun on jonkun verran väkeä jotka ei kuvaa ollenkaan vaan jotka seuraavat mielenkiinnosta. Sellaistenkin kommentit on hauska kuulla. Ja niin kuin mainostin, me ei hyväksytä ollenkaan ikävää henkilöön käyvää kommentointia ja riitelyä. Ei ole tarvinnut poistaa kenenkään sanomisia. Kyllä mä tuota mietin, että 365 kuvaa, aika iso haukkaus tosiaan ja kuinka pystyä pitämään homma edes jollain tavalla mielenkiintoisena. Vaikea juttu mutta hauskaa joka tapauksessa. Vakuutan, että naureskelin eilen ton ristini kanssa edes takas juostessani ja painaessa vitkaa .
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä uskon että oli kliffaa käyskennellä ristin kanssa ja vitkutella. Mahdollisille silminnäkijöille myös Hauskat visiot tulee kun ajatteleekin sitä menoa. Ihminen on onnellinen kun on innostunut asiastaan ja kykenee siinä myös edistymään. Semmoisia me ihmiset ollaan. - Eero
Vs: Re: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Toi tuli itellekkin mieleen, tai sitten avonainen ovi, varjo joka heijastuu, mutta kun taitaa olla ajatuksena, että molemmat toteuttaa yksinään sen omanlaisensa näkemyksen päivän teemasta.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hei hienoa. Näistä mä tykkään. Toi Helin ide valosta, ihan ku mä oisin jossain nähny vastaavan kuvan.. ? Pelkistettyä tavaraa (ite olisin vetänyt yhen viivan (laiska)
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Herranjestas, miten paljon tytöt tässä paljastavat itsestään, asenteistaan, ym. Mutta hei, taiteilijathan tekevät niin, vereslihalla taiteen eteen, kaulavaltimot paljaana. Ei minusta olis tällaiseen. Kovin kunnioitettavaa. /Jagman
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Minäpä uskallan hieman epäillä että on ehkä rankkaa olla tuollainen kaikkensa paljastava vereslihaTaiteilija. Vaikka mitäs minä siitä voisin tietää. Ei vain voi kuin ihailua tuntea ja hämmästellä kuinka He jaksavat ... - Est, moukka maan kolosta
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Hyvin paljon mahdollista, kaikkihan on jo kuvattu. Itse en tunnista, mutta en myöskään epäile tehneeni mitään uutta tässä kohtaa. Kiitos Jagman, paljastammeko vai esitämme ? Siinäpä kysymys... Tosin aivan omien korvien välistähän nuo kuvat tulevat. Taiteilija taas... ehkä jonain päivänä, kyllä tästä on vielä matkaa sellaiseen. Kiitos, Eero, sullekin sanoistasi. Hei, kaiken lisäksi vasta 14 kuvaa on takana kummaltakin. Aivan alkutaipaleellahan tässä ollaan, paljon on vielä edessä . Jos tässä kohtaa ei enää jaksaisi, niin... pahapaha
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Iltaa arvon ihmiset. Tänään vuorossa ensimmäinen 7 kuolemansynnistä, eli Ylpeys (turhamaisuus). Kaikki 7 syntiä ei tule peräkkäin esille :-*
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Mä tsiigasin -enste- et tol Marulla roikku slarva (anteeksi) esillä Tsorge ... Toi ylempi on aika viimo ja osoittaa turhamaisuuden äklöyttä - selkeästi... Että nasevastikin. Alempi on aikas sotilaallisen _korskea_ ja en näe sitä ihan aiheeseen liittyen syntinä. Saahan sitä nyt ryhtiä olla ? Komeita kuvia. Tässä pikaiset ensifiilarit niistä. Hyvä ! Oli nasta saada tsiigaa !! Tänks ö lot !!! - Est Edit: Nyt pätkii kone ja meni kirjaimet ihan sekasin, korjasin vähän.
Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen Nii, ensiksi, tost skidistä "peukku" -kuvasta näytti siltä Kun stiggas isommaks hiffas että sillä onkin jonkilainen side (ehkä jännetuppitulehduksen vuoks ?) ranteessa. Tai sitten se on tuohon kostyymiin liittyvä jonkilainen turhamainen haplake ? Ei ollut tarkoitus olla rivo - pahoittelen. - Luulin, siis että se oli tarkoituksellinen miehuuden ja kukkouden parodisointiteko. Ok. Moi taas. - E