/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 26 Elokuu 2009.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Riittää. Oon ite lähdössä stadiin ens to, kuvaamaan varmaan tolla isolla ja vihdoin tolla 617 perällä. Ja sitä ennen kuvaan sillä näillä nurkilla. Toivotaan vaan, ettei sada.
    :(, mutta ehkä mä olenkin aivan kuspääsen itserakas ihminen ;)? kukapa sen tietäis, vaikka on myönnettävä etten kyllä ite ainakaan näin ajattelis... Sitä paitsi, toihan on vain suu, sopivasta kulmasta, punaista huulissa. Eihän siinä oo mitään sellaista nestettä päässä -juttua, vai onko? Siis vaikka et olisikaan tietoinen aiemmista kuvista :)

2. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48
    Arvasin, etten osaa sitä oikeen sanoa. Jos ajattelee yht äkkia tota ketjua "olen aivan (älyttömän ihana) nainen" ja sitten siihen liittää ton viimesen kuvan... ei varmaan selventänny mitään, mutta kuitenkaan en halunnut loukata mitenkään

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Höpsis, tottakai ymmärsin. Mut miten punaiset huulet saa ajattelemaan edes hetken, että tolla naisella on noussu neste päähän? Sehän on fotarilla kurvit kaakkoon käännetty kuva. Ei edes mikään oikea :)

Enkä missään nimessä ole loukkaantunu :), mietin vaan miten kuva saa edes ajattelemaan tollasta.

Tänne tulee takuulla jatkossakin kuvia näteistä naisista ja kuvia helvetin rumista naisista.

4. Jukka H

1 965
    45
    48
    Kuvat ny herättää aina jotain. Jos toi olisi ainoa kuva koko ketjussa, niin noin mä ajattelisin ensin, mutta vitsinä lopulta. Kaikki kuvat mitä laitatte on suotavia

5. On muute aika magee toi sun potretti tossa vasemmalla, kymmenekertaa parempi ku F:ssä oleva väripläjäys.  Kommenttia tännekin heruu kunhan ollaan edes jossakin vaiheessa sarjaa, Ei oo kisa ei, mutta aina olen hanakka antaa giltseille pointseja, hyvässä ja pahassa...

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei ole enää profiilikuvana, tuli liikaa treffipyyntöjä :D, oli pakko vaihtaa. Älä nyt siis sano, että toi on parempi!!

7. Jukka H

1 965
    45
    48
    ...tarkotatko F:llä facea vai flikriä?

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Tää on tärkeintä ja ihaninta mitä on ikinä olut missään verkoissa ihan ikinä.
    Vau.

Kiitos ja oikein paljon hyvä.
    - Erska

Edit: Ollut eikä olut, anteeksi... taiteilijat (nyt ne varmaan lyö)

9. Jukka H

1 965
    45
    48
    monet taiteelliset sielut ei mahdu niin sanottujen normaalien ihmisten raameihin ja taas taiteilijat ei nää mitään katsottavaa siinä, missä joku sanoisko, "tavallinnen tallaajaa" näkee suurta taidetta.

Meen huomenna lapinlahden sairaalassa käymään, siellä on yhden elokuvan kuvaukset ja en tiedä vielä mitä siellä teen, mutta maski on 7.30. Sieltä saattaa saada mielenkiintosta materiaalia; itse en missään nimessä näe mieleltään järkkynyttä ihmistä sen kummosempana kuin mitään muutakaan sairautta, kuka tahansa voi prakata, varsinkin tänä aikana kun vaaditaan täydellisyyttä ja vedetään matto alta vaikka ei ees seisois matolla.

Anteeksi etten pyydä anteeksi monisanaisuuttani; täällä on muutamia jotka sanoo hyvin mitä ajattelee, prassaamatta tai olematta tai painamatta ketään tai mitään missään; se jos mikä on taidetta.

Toivottavasti arvon rouvat tämän pitkän ja uuvuttavan, mutta ah' niin antoisan projektinsa päätteeksi pitäisivät näyttelyn kuvistaan. Kokonaisuudessa sen vasta näkee, nää meidän jorinat päivittäin, saattavat ehkä, sanon ehkä, koska arvon rouvat ovat kovaksi keitettyjä, latistaa yleis ilmettä joka lopulta piirtyy meidän silmiemme eteen kaikessa loistossaan... hups meni vähän taas taiteen puolelle teksti, mutta menköön se kerran on sisältä lähtenyttä, eikä ole aina ja oikessa seurassa edes suotavaa jarruttaa, päin vastoin. Prinsessa http://www.artfilmsproduction.com/index.php?id=391&mode=view&language=fi&rel

10. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Nonnniiiinh... tässä tulee siis eilisen sekä tämän päivän kuvat...

Eilen aiheena Rakkaus.  Ja tänään Kohtalo.

11. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

YÖK...

12. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Rakkaus on cool! Hyvä Heli murskaavaa, Marulla perinteisempi :)

13. J.HBach

J.HBach Member

988
    0
    16

Jopas kohtalot ovat osuneet toistensa ääripäihin ^^

14. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kyl nytton näin että TÄÄ on parasta netissä.

Ihan SUPER.

HYVÄ.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

:D

Kiitos kommenteista. Paljoa niistä ei irti saa, mutta ei ole tarviskaan, nehän on jo kuvatut :)

16. Vs: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Ai hitto, kun tuo helin rakkaus on mainio.

Ja marun kohtalo - ei siihen oikein paremmin muu porraskäytävä varmaan olis sopinut kuin tuo hieman lähiömäinen. Vaikka eihän se välttämättä lähiöstä ole, muttta edustanee samaa kurjankaunista tyylisuuntaa...?

Kyl te kaks vaan ootte eteviä!

17. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18

Naiset<3 varokaa vaan ettei nouse kusi päähän niinkuin usealla miehellä täällä!!Mahtavia kuvia!! Meri-Lappi tänään

18. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Paljon kiitoksia kaikille jotka seuraavat ja kommentoivat tätä touhua :)

19. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Re: Olen aivan (älyttömän ihana) nainen

Mietinkin miksi tuo elokkuva ja lapinlahti tuntuivat tutuilta, luin tuosta prokkiksesta olikohan se iltasanomien liitteestä, mielenkiintoinen elokuva tulossa. Aika läheltä tuo mielenterveys aihe on liipannut tänä kesänä.

Sitten kuviin, rakkaudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta pidin noista kohtalokuvista, kovin olivat erillaisia, Helillä uskonto kohtalona (näin se tulkitsin) ja Marulla kenties sitten perhehelvetti, tuohon kun olisi saanut vielä jonkun jalat portaiden yläpäähän. Mutta se nyt on vain minun näkemys.

20. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kauheen tuntusta kun on pissiä pää ihan täynnä, tiedän kokemuksesta, varokaa !

Ja kuvathan on -tietenkin- aivan ihania.
    Jatkakaa samaan malliin (vieläkin parasta mitä "netillä" on tarjottavanaan kultuurinälkäiselle).
    - Est