Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Oksa poikki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 30 Joulukuu 2017.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Leica M6 crop
    tt+.jpg

Viimeksi muokattu: 31 Joulukuu 2017
  2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Aivan kaunis.

3. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Onko tämäkin esimerkki analogisen härpättimen huippulaadusta. Taita Jukella olla vuodenlopun provopäivät menneillään ;)

Kapa

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Tää on taidetta kertakaikkiaan, itse en tiedä mitään taiteesta t Kimo

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Ei tämä ole minkään analogian taidon näyte ei todellakaan provo. Kerroin että se on croppi joten kuvasta vain pieni osa jolloin jotkin yksityiskohdat nousee mienkiintoisesti ylös ja siksi se on kaunis. Harmi ettet tajua tätä. Kimo tajuaa mitta ei ymmärrä. Ymmärrän sen että kaikilla ei ole sitä kaikkea. Joillakin on pienemmät kameravehkeet ylhäällä toisilla alhaalla.

Kimo tykkää tästä.
  6. Kasimir

9 684
    547
    113
    En vain aina ymmärrä, mitä tuo Leican maininta tuo lisäarvoa tälläisiin kuviin. Jos sillä saataisiin jotain muista poikkeavaa, jota jokin toinen härpäke
    ei pysty tuottamaan, niin sitten ymmärtäisin. Tuollaisen sutun saisi aikaan vaikka Mirandalla.

Kapa

Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu 2017
  7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Sinä onneton luulet että kun mainitsee Leica sanan että se on laitettu sen vuoksi että se tuo lisäarvoa. Voi pyhä yksinkertaisuus. Mä säälin sua.

En tiedä kuinka pitäis näihin Leica vihaajiin suhtautua.

Sanon vielä jonka olen huomannut ja sitä kautta tämänkin tajuaa: Uskonnon kieltäjät on omassa kieltämisen uskossaan voimakkaampia kun uskovaiset. Se kertoo paljon.

8. Kasimir

9 684
    547
    113
    En kerjää sääliä, enkä vihaa Leicaa, enkä niitten käyttäjiä. En ole uskovainen, en myöskään kiellä ketään harjoittamasta omaa uskoaan. Tulen erinomaisesti toimeen myös uskovaisten kanssa, muittenkin kuin luterilaisten. Vaan tälle palstalle jos ei sotkettaisi uskontoa, ei politiikkaa. Tuolla muualla on palsta sille.
    Olet melko herkkähipiäinen, olen huomannut, vaan mitäs sitten.

Kapa

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Hieno kamera!

(Kirjoitettu Acer-tietokoneella)

JPu, Teemu Laine ja Kasimir tykkäävät tästä.
  10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    En sanonutkaan sinua uskovaiseksi tai kieltäjäksi. Kerroin sen siksi että sen kautta moni tajuaa kuinka kiihkovaisia ovat ne jotka toisia siksi väittää. En tiedä auttoko tämä kun et sitä ensiksikään tajunnut.

Vai herkkähipiäinen. Et ole koskaan minua nähnyt mutta näin voit silti sanoa. Oikeastaan toi ei loukannu minua jos se oli sellaiseksi tarkoitettu. Naurattaa vaan. Ja minusta herkkähipiäinen mies on kyllä ihan ok jos osaa silti pitää pintansa eikä ole vietävissä. Sellaset vietävissä olevat herkät on surkeita.

Jos Kapa puhuisit vain kuvasta.

11. Kasimir

9 684
    547
    113
    :)

Kapa

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066