Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Srereo 1&2

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 11 Lokakuu 2008.

Tälläistä puuhastelua.
    Onx?

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: Srereo 1&2

Vasemman nenän törmäys palkkiin kiinnittää liikaa huomiota.  Kuvissa on riittävästi elementtejä ja ilmettä mielenkiintoiseen kuvaan.  Tuntuu vain puuttuvan vielä se olennainen, että mitä ja miksi.  Aiheeseensa ja sanomaansa paneutuminen ja pitkäjänteinen työskentely aiheensa parissa osoittaa usein sellaisen vasta.

2. Vs: Srereo 1&2

Siis kyllä mulle on ihan päivän selvään mitä ja miksi, kysynkin että miksi rureksisin valmiiksi?
    Uskon vakaasti että yritämällä tulkita, katsoja mielikuvitus rakentaa sen miksi ja mitä, se onko se sama miksi ja mitä itsellä on mielessä ei vältämättä ole oleelista.
    Ihmisille tulee erinlaisia mielenyhtymiä, riipuen katsojan taustasta, jolekkin se voi olla vain kato mies huutaa ja se ei ole mun vastuulla, kasvuympäristö, kokemukset, älykkyys yms., siis ei ole minun vaan vanhempienne syy:(

3. Mirrored

23 779
    749
    113

Tulee mieleen kalterit ja vankila.  Onko nainen kalterien toisella puolen vai peräri itse kalteri? :)

Nenä pystysuorassa kalterissa todella haittaa.

4. Vs: Srereo 1&2

Molemmissä on yhteensä 9+4puoilikasta nenään näkyvissä, mikä noista tarkemmin on se joka haittaa:D
    Ei tarvi vastata.

5. Mirrored

23 779
    749
    113

Vastaan silti. Vältin turhaa toistoa.  Viittaan ensimmäiseen viestiini.