Vs: Pari polaroid pohjaista Onko sulla joku vanhentunut/piloille mennyt Polaroid-pakka, vai mistä/miten nuo ruskea/valkoiset kuvat syntyy?
Vs: Pari polaroid pohjaista Ostin vanhentunutta ja nämä perseeleen menevät sävyt on kivoja minusta. Tulee entistä enemmän sattumaa peliin.
Vs: Pari polaroid pohjaista Näissä on kyllä ideaa. Ykkönen varsinkin ihan toimiva juttu. Laukku ja lasit sellaisenaan aika irralliset mutta polaroidi tekee niistä henkilökohtaisemman, antaa tavallaan niille nimen. Samoin kypärässä mutta sen toimivuus ei ole ihan samaa luokkaa..
Vs: Pari polaroid pohjaista Mulla on vanha Polaroid 680, löytyisköhän siihen vielä matskua, olisi ainakin taatusti vanhaa Ja sitten vielä se puuttuva arvio, elikkä eka jotenkin asetelman oloisempi, toinen ehkä hieman kuin yhtäläisyysmerkit.
Vs: Pari polaroid pohjaista Polaroidit ja varsinkin tälaiset yli-ikäiset suttua ja sekundaa olevat, tuottavat erilaisen kuvauskokemuksen verattuna järkkäri digiin, missä kaikki on niin hallitavissa. Koska ainakin minulle digi on kaksiosainen prosessi missä usein jo kuvan ottohetkellä tiedän miten sen käsittelen softassa, tälainainen räps ja se on siinä selaisenaan on välillä nastaa. Vaikka näissä kyseisissä on suttu jo sen tasoista että ei oikein viitsi 120% panostaa. Tuomoinen tuli hieman enemmällä panostuksella kuvattua muutama vuotta sitten. http://jarisiren.1g.fi/kuvat/Sekalaista/Polaroid+projekti/
Vs: Pari polaroid pohjaista Kivannäköiset polaroidit pilattu tuolla ulkopuolisella tilpehöörillä. T Jukka
Vs: Pari polaroid pohjaista Tämä käyttäjä on hylkäyslistallasi. Näytä viesti, (tiedoksi enkä katsonut.)
Vs: Pari polaroid pohjaista Myös minä pidän ykkösestä, koska se jotenkin tuntuu kutovan tarinaa. Ehkäpä mallin hymylläkin on osansa.