Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Oikein/Väärin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Miia, 6 Joulukuu 2011.

Kaverin mielestä on väärin et kirjottelen pikaviestejä koka päivä.
    Kaverin mielestä on väärin et ostin 10D rungon.
    Kaverin mielestä on väärin et ostin taustakartonkeja tuotekuvaukseen.
    Kaverin mielestä on väärin et on Miia Media.
    Kaverin mielestä on väärin et aion ostaa studiokamoja uuteen kämppään.
    Kaverin mielestä on väärin et aion uudessa kämpässä saunomalla selvittää asiat ihmisten kanssa.
    Kaverin mielestä normaali yrittäminen on väärin.
    Mikä teistä on oikein/väärin?
    Oikein on ainakin saunoa uudessa kämpässä.

1. Vs: Oikein/Väärin?

kurista se kaveris

2. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38
    Vs: Oikein/Väärin?

>Like it<

"Kaverin mielestä on väärin et aion uudessa kämpässä saunomalla selvittää asiat ihmisten kanssa".

Heh
    Varmaan riippuu ihmisestä kenen kanssa aioit saunoa, niin että tykkääkö muut tästä.

3. Vs: Oikein/Väärin?

Onko kaveris mies vai nainen, jos mies, älä anna sille, jos nainen niin anna sille turpaan...

4. Vs: Oikein/Väärin?

Kaverini on nainen. Ehkä väkivaltaan turvautuminen on silti viimeinen keino.

5. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Just noista syistä se varmaan on vaan kaveri - ei ystävä.

6. Vs: Oikein/Väärin?

Tai oikeestaan se on sekä että se osaa olla kivakin mut se syyttää aina kaikesta mua ja jopa juorus musta yhdelle ihmiselle, mä ymmärrän ala-asteella ton kerron opettajalle tyylin mut en kolmekymppisten naisten kesken.

No mä saan tästä tonnin vakuuksia pois ja ostan niillä rahoilla studiotaustakankaan ja jonkinmoisen salamasetin joko uuden speedliten tai oikeen studiovalosarjan laskeskelin et niihin menis n 500-600 euroa riippuu toki paikasta mistä ostaa Hämeenkadun rajalas se tekis joku sen verran.

Ainakin uskon et kollegat täällä ymmärtää mun nämä ajatukset.

Kaveruus ja ystävyys on melkeen sama asia tosin musta on sanottu et olen yleensä kaikkien kaveri mut en kenenkään ystävä oikeastaan.

Ja joskus tuntuu et kavereita on vaan valokuvauspiireissä kuten tääl ja Turun Kameraseurassa.

Se kaveri mitä tarkotan niin ei oikeen ymmärrä kuvauksen päälle ja mä vie meinasin ostaa sille jonkun satasarjalaisen lahjaks mut se jää.

7. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Teillä taitaa olla erilaiset maailmankuvat ja arvot.

Niin kulunut sanonta: kuka tarttee vihollisia, kun on tuollaisia ystäviä,  ei ehkä aivan istu tähän, mutta mitä tekee kaverilla, joka aiheuttaa ikäviä värinöitä?

8. Vs: Oikein/Väärin?

"Ikäviä värinöitä" ei taida kuulua Miian viitekehykseen...

9. Vs: Oikein/Väärin?

Vihollisa ei ole ja on mul samaakin maailman katsomusta kaverini kans kuten kuntoilu ja eläimistä tykkääminen.

10. Pii

Pii

4 011
    0
    0

!

11. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Kaikki kaverit joista on enemmän surua kuin iloa kannattaa heivata.

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Omiaan kuvastamaan nykymaailman ajattelua: heivaa luuserit ja valittajat vain kavereistasi pois, että itselläsi on kivaa. Ei tarvitse osallistua toisen suruun.
    Voi helvetti sentään.
    T Jukka

13. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Ihanko sä tahallasi yrität ymmärtää asian väärin vai enkö onnistunut ilmaisemaan ajatusta tarpeeksi selvästi. Jotkut ihmiset vievät kaiken energian joistakin ihmisistä ja ei ole mitään järjellistä syytä miksi niitä pitäisi hyysää mukanaan. Toisen suruun osallistuminen on täysin eri asia kuin se, että toinen ihminen aiheuttaa surua pelkällä olemassaolollaan. Ja selvennyksen vuoksi vielä, nämä ihmiset jotka syövät muista ihmisistä elämänilon ovat harvemmin niitä luusereita ja valittajia, olisko tämä nyt tarpeeksi selkeästi ilmaistu?

14. Vs: Oikein/Väärin?

No kaikkien kans joskus tulee pahoja värinöitä sil ei voi mitään,pidin kaverilleni hieman saarnaa niin se lupas ettei enää puutu mun esim kuvaus juttuihin piste ja iin päälle..

15. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

On tän pakko olla totta, tai sit mä olen unessa?

16. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Jari, mä löin tänään vasaralla sormeen. Pakko tänkin on ollla  totta!

17. Vs: Oikein/Väärin?

XD