Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OHOI

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana strawberryash, 29 Toukokuu 2012.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: OHOI

Kuules skidi: tuppaan aina sanoa noille nenäkkäille kolleille jotka tituleeraa vanhaksi ukoksi:
    Jos sulla on säkää ja joku muu kusipää ei  laske susta ilmoja pihalle ennen sitä, tuolla asenteella sulla on about neljäkymmentä VITTUMAISTA VUOTTA  kärsittävänä, ennenkuin olet samassa tilantessa...

1. Vs: OHOI

Hyvin vois sanoa sulle saman asenteesta ja kusipäisyydestä.. Jos sanot mua jatkuvasti skidiksi ni kyllä mä voin sanoa sua vanhukseksi. ota sitä samaa mitä annat. en käännä toista poskea, se on typerää.

2. Vs: OHOI

Ei ole. Se on venäläinen.

Kaikenlaista paskaa täältäkin saa lukea, mutta toi rasistipaska on kyllä liikaa.

3. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Äiti opetti jo pienenä että vastuu reaktiosta lähetettyyn sanomaan ei ole ei ole lhettäjällä vaan sen vastaanottaja.
    Jos sanot ihmiselle tänään "Haista paska" hän hymyilee, huomenna taas suuttuu perkeleesti. Sama sanoja, sama viesti, sama vastaanottaja.  Vastaanottaja reagoi.

Harjoitellanpa yhdessä tutulla, sopivalla harjoitussanalla,, miltä vastaanottajassa tuntuu: "Ryssä".

Jos tuntui ikävältä, miettikääpä hieman.

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Totta toinen puoli.  Äitisi on vain puoliksi oikeassa.  On aivan yhtä totta että vastuu on kirjoittajalla/sanojalla.

5. Vs: OHOI

hehe... Kun joku sanoo: olet kusipää, totean, niin olen, siksi minulla on keltaiset silmälasit jotta en huomaa sitä itse, mutta kun on skidi ja kusipää, niin laitatko korkeammat korot ja  pipon syvemmälle ???

6. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Toki fiksu vastaanottaja ymmärtää, että lähettäjällä on tietyntyyppisiä ongelmia tai asenteita, vaikea päivä tai vuosi, yms. Ja ehkä kykenee olemaan regoimatta.

7. Vs: OHOI

okei, toihan on opettavaista. räitään toisten päälle vapaasti koska on huono päivä.

8. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Ei reagointi ole toki kielletty.
    Toisille paras paikka olisi saunan takana, kilon palasina ja silti huutaisivat perään.

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

+1

10. Vs: OHOI

hehe.. Ruki vverkh,
    sedavant`sya...
    ya nikograda ne  !!

11. Vs: OHOI

Antaa tulla lisää vaan. oikein nolottaa. hienosti pilaat taitelijoiden/valokuvaajien mainetta. oisit vaan ruvennut vaik laulajaksi ku soitat suuta niin hyvin.

Joudun kyllä poistamaan kuvan sillä en halua että kuvattavat vahingossakaan löydä tätä ketjua ja saavat lukea tämmöstä paskaa.

12. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Mahtoikohan Vatanen nyt päästä tavoitteeseensa?

13. Vs: OHOI

me ollaan jaguarin kanssa kummatkin kypsään ikään yltäneitä aika rajuja jannuja. Kummalakaan ei lahkeen tutise vaikka silloin tällöin saunan takana käydään.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Vanhoilla ukoilla tahtoo käydä niin, että kun  lahkeessa lakkaa tutisemasta, niin päässä alkaa.

Oletko huomannut?

15. Vs: OHOI

Siihen lääkkeeksi riittää pari riuskaa repäisyä rellulla, mutta sehän on kielletty aihepiiri täällä. No tarpeeksi adrenaliiniä kuitenkin, pysyy röörit auki. jaguarilla on toi jagge, mun pitäis varmaan muuttaa pseudoksi Rellu ressukka...

16. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

++1,

Ja sitten  ne alkaa muistelemaan sotajuttuja...

Higg

17. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Sääli, oli muuten oikein hieno kuva. Ymmärrän kyllä sinua täysin...

Mielestäni ketjun aloittajalla pitäisi olla oikeus putsata ketjuaan näistä pahimmista offtopichämäräminäitsehöpöttäjistä

Higg

18. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

+1

19. Vs: OHOI

Nimenomaan, ja niissähän riittää muistelemista ! faija pääs sodasta hetkeksi lomalle ja palloja pakotti niin perhanasti. ja loput voit lukea saitilta jukkavatanen.fi/persona...

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.