Vs: Salon Jykevä Hyviä nää Juken kuvat.Pinkki paita ja homahtava ote saksista ei vielä ihan riitä mies parturi/hankaajan olemukseen
Vs: Salon Jykevä valaistuskin sellainen, ettei Veera näe valittaa lopputuloksesta. Mulle muuten tuli mieleen noista Veeran silmistä, että hanki Veeralle uudet silmät joita voit kääntää, saisit vielä lisää ilmettä kuviin
Vs: Salon Jykevä Sä olet pariin kertaan noihin silmiin ottanut kantaa joten nyt vastaan. Nyt mietin, siis ihanko oikeesti sä luulet että tollaseen mallinukkeen saa silmät vaihdettua? Ja minkä tähden ne silmät pitäis saada käännettyä? Minusta mallin silmät saa sojottaa ihan minne vaan. Ei tästä aleta mitään täydellistä mallin esikuvaa tekemään. Nukke mikä nukke ja sillä sipuli. Veeran ilme on just hyvä tuollaisena ja silmät katsoo kauniisti minua silmiin, kun oikein katsotaan.
Vs: Salon Jykevä Minusta Veera on täydellinen sellaisena kuin on. On kyse kunnioituksesta toista kohtaan, myös Veeraan kohtaan. Lisäksi hänellä tuntuu olevan niin hyvä itsetunto, ettei hänen tarvitse vaihdella silmiensä väriä tai katsomissuuntaa. Itseasiassa kokisin järkytyksenä, jos hänen silmänsä jotenkin muuttuisivat. T Jukka
Vs: Salon Jykevä Ihan totta, kyllä saa Kantasi on tuo ja sitä pitää kunnioittaa, itse yrittäisin saada nukenkin ilmeillä lisäarvoa kuvan viestille, miksiköhän marionettien tai käsinukien silmät halutaan parhaissa tapauksissa liikkuviksi...no niin, sitähän minäkin, juuri siksi ;-)) Taitaa olla Veera aika läheinen, osalle muitakin laukkulaisia
Vs: Salon Jykevä Siksi, että ne ovat karnevaalin, kansantaiteen ja lapsenmielisen ihmeen-kokemisen maailmassa ja historiallisesti kiinni alkeellisen tavarakulttuurin ajassa. Tosin näissäkään maailmoissa teknisesti edistynein ei ole paras. Tässä taas on ihan eri maailma, kulttuuri ja taide -- nyt on kyseessä eksistentiaalifilosofinen taide. (Ihan sama kuin kahdessa polkupyörässäkin voi kummassakin olla kaksi pyörää ja muita samanlaisuuden merkkejä, mutta niiden merkityssisällöt, laatuominaisuudet ja "paras" varustelu voivat olla aivan erilaiset.)
Vs: Salon Jykevä Arvaa vaan mietinkö sitä kaksikin kertaa. Sitä kautta tämä nykyinen nimi natsasi. Ja nyt oikeastaan olen nimeen tyytyväinen. On toi kampaaja sen verran jykevä.
Vs: Salon Jykevä Tämä kuva on pelottavampi kuin yksikään kauhuelokuva. Pohjanmaan lakeuksilla mies leikkaa hiuksia... T Jukka