Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kameralaukkulanen harrastuksensa parissa.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Teemu Laine, 7 Elokuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Oli pojilla ihan hyvä keikka, kaljakin maistui hyvältä ja tuli testailtua vähän pidemmillä suljinajoilla salamakikkailuakin normaalin "kuvaanpa vain vallitsevassa valossa" säätämisen lisäksi.

edit: siirretääs tänne galleriapuolelle ja pari kuvaa lisää:

2. empä ollu näitä täällä huomannukkaa..jos sulla teemu on lisää, niin ottaisin mielelläni kotisivuillemme vastaan. kiitos kuvauksesta

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja kukas tää on? Siltähän putoo housut jalasta!

4. no se olen minä ja housut on vielä jalassa, noin 1/2 päivästä

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    heh, nuo tuos ekassa kuvassa näyttää kyllä, että ne kohta putoo. Mut eikös se lökö-kakithousussatyyli lienekin muotia nuorison keskuudessa nykyään?

;-)

6. joo, ja vanhemmilla edelleen se " niin-ylös-kun-vaan-saa" ja "sukuelimet-paskaks" -mattinykänentyyli puree kans.

kumpi sit on luonnollinen? onko luonnollista?
    mulla on housut roikkunu 5.luokasta asti, koska sillon tajusin et ne housut on sellanen kulttuurin luoma juttu, tiekkö?

olen muuten nyt 23vuotta

7. Kalvinit kannattaisi pistää farkkujen päälle, niin se sitoisi settiä hieman ;-D

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    no ei sentäs. Mut mä oon sitä ikäluokkaa joka tykkää eniten tyylistä "hyvin istuvat viisnollaykköset" eikä se tarkoita että munista puristavat.

Hyvät hyssykät sentäs, et kait sää loukkaantunu? Siellähä oli hymiö perässä. Höh.

9. en varsinaiseti, mutta ihmisten arvostelu vaatteiden perusteella, leikkimielelläkin, on aika väsynyttä.

10. Mulla kans joskus on housut lököttäny, mut ne kulu persauksista puhki kun oli tielaitos tehny asvaltin liian lähelle pakaroita. Nyt oottelen tielaitokselta korvauksia housuista ja odotellessa tungen villapaitaa housuihin

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja hei haloo, en arvostellut sua vaan niitä housuja.

12. vats tö difrens?

13. Minust toi kakkoskuva on hyvä.
    Spotti solistin takana on aina hyvä ratkasu varsinkin kun oot saanu sävyjä mukaan tuohon kohteeseenki ettei ihan silhuetiks ole menny.
    Käsi mahanpäällä menossa alas on varmaan saanu eturivin tytöt sekoamaan

14. hahah! se on vaan sellane tapa. pidän aika usein sitä kättä siinä. Musatyyli ei myöskään oo kovin monen tytön suosikkilistalla top10;ssä, joten ei niitä juuri siinä eturivissä ole

won't believe ----www.badmediaband.com listen and you will

15. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Ja voin kyllä sanoa, et eturivissä ei ollut yhtään tyttöä. Mut uskoisin, että nieppi ja GF tykkäis noista pojista mitä tuolla oli ;D

edit: niin ja ehtihän nää kuvat olemaan täällä 5 viikkoa näytillä ennen yhtäkään kommenttia ;D

16. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    mitäs näytit ensin irkissä. ;)

17. Hei haloo aika väsynyttä on vetää palkokasvi klyyvariin...Rokkimies ja kaikki. Voi yhden kerran teidän kanssa.
    Sitäpaitsi 501 on klassikot ja ne puke kannikat kivasti täts tö diifirens

18. noniinno. se on vähän miltä kantilta katsoo. Ymmärrän kyll, että HUH on kasvanut eri kulttuuriympäristössä ja ajattelee asiaa eri tavalla kuin minä. Ilmeisesti myöskään sinä, GF, et ymmärrä mitä tarkoitan. En todellakaan ottanut hernettä nenään, vaan haastoin ajattemaan, että onko olemassa "oikeaa" tapaa pukeutua. Kovin usein huomautellaan roikkuvista housuista ja yhdistellään edelleen tätä tyyliä ties mihin " muoti-ilmiöön" tai huonotapaisuuteen yms.

minun mielestä HUH;in kommentti sanoi paljon enemmän, kuin mitä tekstissä oikeasti luki. Korostan edelleen, että en puhu mistään negatiivisesta asiasta. Pyydän vain ajattelemaan asioita myös muiden kannalta.

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ahaa ja sinähän tunnet minut eikö vain? Housuasiaan en enää puutu, kun se on niin arka aihe, mutta sanon vaan, etten koskaan ole tuominnut ihmisiä vaatetuksen perusteella vaikka kuinka kamalat kuteet ois niskassa. Mä tunnen kyllä oikein kivoja nuoria jotka käyttää ihan hirveitä vaatteita (mun mielestä) mutta en ole sitä mieltä että he ovat itse hirveitä.

20. Ensin tykitetään rokkijätkänä jalkamonitorilla kasariheviä sukkahousuissa eikä stage meinaa riittää ja nyt tuli silmäpako niin juostaan kotiin itkemaan..
    Siinon mulla sankarihevarit ja vielä pitäis olla porontaljaa, haarniskaa ja verta pääkallosta...voi yhdenkerran sanon minä....

:)