"Mut mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin Tahdon ettei mikään ois kuin ennenkin Kuljen kriisistä kriisiin enkä löydä apua Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa Kriisiin" I. Alanko
Vs: Päivä, jona olimme erota Biisi on hyvä, mutta kirkas valkoinen ovi noin suurilla turvakilluttimilla ei saa minua otsikon tunnelmaan ja kun sitä ei tule, niin eipä tästä nyt visuaalisiakaan nautintoja irtoa. Aihe on kyllä haastava. Mitenköhän tän voisi toteuttaa? Itse asia tietty vielä haastavampi. Siis että ei erota sittenkään.
Vs: Päivä, jona olimme erota Eikö se asia itsessään ole helppo, haastavaa on se yhdessä pysyminen. Helkutin vaikea aihe kuvattavaksi. Hyvä yritys kuitenkin.
Vs: Päivä, jona olimme erota Että muija on aika tosissaan ja äijä vaan tekee taidetta. Reipas asenne.
Vs: Päivä, jona olimme erota Näyttäis olevan ns. priceless materiaalia. Ei o muuten kyllä erot mitään herkkua. nimim. tuoreessa muistissa, vaikka aikaa onkin kulunut.
Vs: Päivä, jona olimme erota Taiteen eteen pitää uhrautua. Totta puhuakseni sen verran toista tuntee, että tietää milloin se kamera voi olla esillä. Tuossa vaiheessa tilanne oli jo riittävästi rauhoittunut. Kyllä kultaseni osaa sanoa, milloin se kamera on aika heittää helevettiin.
Vs: Päivä, jona olimme erota Ei oo ei. Onneksi tuosta kriisistä selvittiin parin päivän säikähdyksellä.