Vs: Aseista riisuttu Hetki on värien puolesta otollinen, mutta kuva ei oikein kommunikoi minulle. Miksi sinun on pitänyt mennä korsien taakse kykkimään kun otat maisemakuvaa? Kuka on riisuttu aseista ja miten se liittyy tähän kuvaan?
Vs: Aseista riisuttu Niin no siksi piti kyykkiä kun otin tämän aseista riisuttu kuvan. Sitä ei voi ottaa pelkkänä maisemakuvana. Joku on riisunut aseista jonkun. Kyllä sun pitää yrittää itse sitä ratkaista. Jos ei onnistu, olen kovasti pahoilani.
Vs: Aseista riisuttu Suo anteeksi edellisen kommentin pikkuisen ironinen sävy, mutta en ymmärrä edes yön yli nukuttuani.
Vs: Aseista riisuttu Kohteena on neljä TxxxxxTxxxxxxxxÄÄ. Ehkä kuitenkin hieman kaukaa haettu vertaus aseelle, mutta jos SxxxxN on KxxxxN ase, LxxxxT ovat kai aseistariisujia. Osta vokaali? Kuvasta en oikein osaa sanoa - en kovin hyvää enkä älyttömän huonoakaan.
Vs: Aseista riisuttu Mitähän TxxxxxTxxxxxxxxÄÄ onkaan? En tunnista. No olkoot.....kerrotaan sitten mitä hain. Kyseessä on Urtica dioica.
Vs: Aseista riisuttu Ase selkeni. Tosin silloin joku ei ole aseistariisuja varmaankaan kuten vinkiksi annoit, vaan jokin eli T***I ? Kyseessä on TALVENTÖRRÖTTÄJÄ. Tämän sanan opin aikoinaan koulussa. Talventörröttäjien siemenet ovat tärkeitä eläimille, kuten linnuille. Kaukaa hain tulkintaa nimelle että siemenet voisivat olla kasvin ase olemassaolon taistelussaan. (Tosin siemeniä voivat linnut myös levittää eikä aina nämä pommit tule suutareiksi vaikka ne syödäänkin.)