Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ROSVORYÖVÄRINEN!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Koponen, 27 Tammikuu 2012.

heivaanhei!

Rupes oma facebookin profiilikuva tympimään ni aattelin tehä uuen. Ostin joku vuosi sitten kirpputorilta kommandopipon parilla eurolla ihan vaan sitä varten että haluun käyttää sitä joskus jossain kuvassa joten nyt oli sen aika. Kuva siis omakuva joka on otettu keittiössäni 2 salamalla jonka jälkeen rankkaa photarointia <:
    Ainoa mitä jälkikäteen tekisin erilailla on tuo sade.
    Wattujuu tink?

Kuva toimii parhaiten ISONA ja jos kiinnostaa yhtään minkälaisista kuvista tää on koottu niin Vae Semmosta: reeniä h*ro reeniä pt2. tuolta voi tsekkailla.

Kävin myös hetki sitten ottamassa pari kuvaa kaverini pikkusiskosta kun pyysivät. Niitä voi kattoa tästä Vae Semmosta: naamashot.

Viihtykää.

1. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

no 32 sentää eksy mun blogiin tän kautta. Jeii :D

2. ska

ska

286
    0
    0
    Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

vähän ihmeellisesti pisarat roiskahtelee selästä? muuten kyllä hienosti tehty

3. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

Heh, mä oon kans nähnyt sen ps-tutoriaalin jossa noita pisaroita roiskuu hartioilta. :)

Onhan se hienoa se kuvankäsittely. Eikä tekis mieli törmätä tollaseen heppuun missään olosuhteissa, paitsi sotilasjuntan toimia vastustavassa mielenosoituksessa ehkä.

4. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

Ite en ymmärrä näitä. Selvästi näkee että kuva ei ole aito, niin miksi näitä pitää tehdä. Mutta hyvä idea, tulee sin city mieleen.

5. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

Mulla on sama juttu, ei mee ihan tajuntaan, mutta se onkin kai siinä, mitä kuvaamisessa etsii. Itsellä se keskittyy luonnollisuuteen ja pitkälti siihen mitä tapahtuu ennen sulkimen napsahtamista.

Tämäntyylinen kuvankäsittely menee mulla sellaiseen kategoriaan, jossa teoksen luomisprosessissa käytetään mm. valokuvaa. Joskus lopputulos on hämäävä, kun teoksessa näkyy vaikkapa mahdottomuus luonnossa nähtäväksi, mutta silti siinä on elementtejä, joissa lähtökohta on luonnollisesta tilanteesta kertova valokuva. Kai siinä lähestytään nykyaikaista määritelmää optisesta harhasta?

No mutta kuten totesin, olisi ihan kiva osata käsitellä kuvia. Vois vaikka tehdä hassun profiilikuvan. En minä niille kyllä muuten käyttöä keksi...

6. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

OT: Mutta sitten on se kaasunaamari jota nykyään näkee joka mukaraflaavassa kuvankäsittelyssä tai settingissä, sitä minä en tajua. Onko se joku kansanopiston kuvaajalinjan pakollinen elementti? Kuka pallopää sen keksi?

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Valkoinen paita varastaa huomion.
    T Jukka

8. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

En mäkään tuota silmiin uskaltais kattoa, Jukkis.

9. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

hehhe mä oon iha lepponen ja laiska, ei syytä pelkoon! Itse tykkään hyvinkin paljon ns. ylitehdyistä kuvista ja niiden tekijöistä esim. Jere Hietala, Mike Siren ja TIETENKIN unohtamatta kaikkien tuntemaa Dave Hilliä. Niitähän tietenkin yritän apinoida ja löytää sen kultaisen keskitien aka "oman tyylini" <: Toki otan itsekkin ja tykkään ihan tavallisistakin kuvista ilman photoshoppausta.

10. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

On sul paljon hyviä kuvia tuolla blogissas!

11. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Itse tykkään kovasti ja arvostan tätä myös yhtenä taiteen muotona, onhan näissä aina se yksi osa valokuvausta ja loput sitä valokuvauksen toista osaa( eli kuvankäsittelyä). Ei itseä tuo sade mitenkään häiritse, paremmin sait onnistumaan kuin minä aikoinaan. Hyvä otos ja hyviä kuvia vieläpä siellä blogin puolella,tattis.

Jukka

12. Ilkka989

Ilkka989 Member

477
    0
    16

Komppaan, on antoisa blogi!

13. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

Kiitosta! <: toi kirjottaminen siellä on jääny vähän vähemmälle  mut kuvia pyrin laittelee!

14. Vs: ROSVORYÖVÄRINEN!

[QUOTE>
    [/QUOTE]
    kuvahan kertoo enemmän kun tuhat sanaa. vai miten se meni :)