Vs: Öinen laituri Ihmettelin aikanaan monien kitaristien arvostusta, esim. Jimi Hendrixin. Kunnes itse koitin soittaa hänen soolojaan. kenenkään soitto ei koskaan kuulosta lähellekään samalta kuin hänen, vaikka kuinka yrittäisi. Kannattaa siis itse yrittää jotakin, mitä ei ymmärrä, sitten on perspektiiviä miettiä, missä on onnistuttu ja missä ei. TJukka
Vs: Öinen laituri Tämä on niin komediaa, porukan on pakko heittää läpällä. Näytöstä lisää valoa ja ihan perseeleen sommitelutu maisema näkyviin. Ajattelin tuossa aikasemin jättää katsomatta jukkiksen virykset kokonaan, mutta ei pystynyt näin monen kommentin jälkeen. Heh heh, näin se homma etenee.
Vs: Öinen laituri Kuvan kauneus on katsojan silmissä, tällä näytöllä on hankala sanoa onko se pieleen sommiteltu tai ei. Mutta ainakin näin katsottuna miellyttää omaa silmää, mutta ei mitään erikoisempaa ahaa elämystä.
Vs: Öinen laituri Jos pitäisin kuvasta voisin yrittää kopioida, mutta kun en pidä, niin aivan turha yrittää kopioida.
Vs: Öinen laituri Erittäin "hauskaa" että joku musiikin harrastaja, on kyseen alaistanut joskus Hendrixin soittotaidot. Ja nyt vertaa sen onnistumista valotuksen säätönapiskan käyttöön, näiden ottaminen on niin vaikeaa. Ihan vaikka P asetus jalustalta ja sitten valotuksensäätöä miikselle kunnen valot lähes sammuu, tässä on kyllä virheelisesti sammutettu liikaa, mutta tekniikana yksinkertaisimmilaan noin. Toki voi viekä kuvankäsittelyssä sammutta lisää jos ei ole mitään polttanut puhki.
Vs: Öinen laituri Kyllä minä ainakin yli 30-vuotisen harrastus- ja ammatilaisuustaustan pohjalta kyseenalaistan suurinpiirtein kaikkien kevyttä musiikkia esittävien soittotaidot
Vs: Öinen laituri Jos nuo viirut olisi laitettu veteenkin peilautumaan, niin ehkä sitten. Nyt kloonaisin ne pois. Kapa
Vs: Öinen laituri Alkuperäisessä on kaikki sävyt tallella, tein siitä vain tunnelmaa vastaavan kuvan.
Vs: Öinen laituri Menisin lääkärille, jos näkisin taivaalla viivoja, vaikka kuinka loisivat tunnelmaa. kapa.
Vs: Öinen laituri Aivoni eivät taltioi näkökenttääni noita kovinkaan pitkäksi aikaa. Yhden, ja joskus jopa kahden kerrallaan, vaikka kuinka valottelisin aivojani. Olenko jotenkin vajaa, jos näen noitten viivojen yhteydessä myös pisteitä? Kapa
Vs: Öinen laituri Ei kai... Luullakseni se raja menee niitten pienten vihreitten miesten kohdalla - tai siis, vähän ennen.
Vs: Öinen laituri Tutkin Canon G1X pokkarini ominaisuuksia niin siinä ei saa millään ilveellä pitkiä valotusaikoja otettua. Kameraan on asetettu pisimmäksi ajaksi 60sec jota voi käyttää. Pitänee kokeilla mitä sillä saa aikaseksi. Tietty voi ottaa kaksi kuvaa niin saa kahdet tähdenlennotkin.
Vs: Öinen laituri Tarkoitukseni oli kirjoittaa, että "Olenko jotenkin vajaa, jos en näe..." Vaan vajaa todella olen, kun menin tekemään moisen möhläyksen. kAPA