Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Odottavan aika

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 16 Maaliskuu 2009.

1. Vs: Odottavan aika

On se kova kohtalo kun joutuu aseman ulkopuolella odottelemaan. Sisällä olisi sentään penkit istuttavaksi ettei tarvitsisi matkatavaroita ahterin alla lytätä.

2. Vs: Odottavan aika

Tää näytti pikkusen sellaselta kaverilta, joka ei yleensä saa ootella mitää missää sisällä. Aina laitetaa kadulle pois "kunnollisten ihmisten tieltä". Saatan toki erehtyykin. 

3. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Odottavan aika

Esittämällä tuollaisen arvauksen kuvaajan kohteesta muutat kuvan viestin, henkilön substanssin kuvassa ja teet kuvan esittämisestä kertalauseella mahdollisesti laittoman...

Jos sitä ei oteta huomioon:

Hyvää: Vieraantuneisuuden ajatusta, kosmista odotusta tukeva massoittelu

Ei-niin-hyvää: Kirkuvan vihreä polkupyörä vaatii huomiota. Asiaa voi parantaa vähentämällä sen värikylläisyyttä

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ihan hirveetä PASKAA -sori.

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ei kenellekään noin saa sanoa :(
    Voi juma.
    Mulle on nyt tullut kauheen paha mieli tosta kommentista.
    Jättäkää se vaan huomiotta, pliis... kuvitelkaa että siinä lukee:
    Kiva kuva !

Syvästi katuen...

6. Vs: Odottavan aika

Höpö höpö! Suoraa palautetta ja puhetta kuten pitääkin.

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Minkäs sille voi että kuvan henkilö näyttää siltä että saakin ulkopuolella odotella. Oiskohan se ulkopuolella kotonaan? Jos tämä kuva on otettu sisältä ulospäin. Rikkooko se siis kotirauhaa?

8. Vs: Odottavan aika

Mie en tajuu koko hommasta muuta ku, et minusta tuli mahdollisesti rikollinen yhen kuvan perusteella ja et tarvin lisää harjotusta. Ei se mitää.

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei kukaan ole sinusta puhunut mitään. Kysymyksiä ja kommentteja vain on heitetty. Niistä ei pidä tehdä omia johtopäätöksiä. Esimerkiski minun kysymyksistä voisi joku tehdä sellaisen johtopäätöksen että olen juoppojen puolella enkä tykkää kun juopoista otetaan kuvia. Ei pidä tehdä niistä kommentista sellaista päätelmää.

Erinlaisia näkemyksiähän vain nämä on. Joko humoristisempia tai vähemmän humoristisia.

Mutta jos kuvasta vielä. Olen hiukan joidenkin kommenttien kanssa samaa mieltä ja heitänkin kysymyksen. Miksi sinä otit tämän kuvan? <----Saako tälläistä kysyä?

10. Vs: Odottavan aika

Toki saa. Tää on pikainen laukaus tilanteesta ohi kulkies. Mun mielestä tilanne näytti kuvan arvoselta. Mies oli jotenkin niin maansa myyneen näkönen tossa kassin pääl istues aseman seinää vasten. Kuvan tarkotus ei oo väheksyy/pilkata/ivata tms kuvan henkilöö. Yhtä hyvin siinä vois olla liituraitamies tai jakkupukunainen matkalaukun pääl istumas vaan kun ei nyt oo. En tiiä onko henkilö "juoppo" vai ei enkä pidä kyseisestä arvonimestä muutenkaan. Kaikki täs kuitenkin ihmisii ollaan sosiaalisesta asemasta riippumatta. Sekuntia ennen kuvan ottoa miehen seurassa oli toinen mies, joka oli juuri sitä sorttia, joka ei sovi "kunnollisten ihmisten tielle". En tiedä tunsivatko miehet toisiaan, mutta juttelivat ainakin. Olen mahdollisesti tehnyt asiattoman päätelmän kuvan miehen sosiaalisesta tilanteesta vastoin parempaa tietoa omaan pikaiseen, ehkä virheelliseen, tilannearvioon perustuen.

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Älkää puhuko palturia ja teeskennelkö - totta Helvetissä sitä ottaa henk.koht. jos kuvaa arvostellaan. Se suututtaa ja tekee mieli vääntää arvostelia umpisolmuun, vähintäinkin ja edes.

Joka muuta väittää on tekopyhä ja tekohurskas tekotaiteilija.

T. Erska

12. Vs: Odottavan aika

Ahaa........    ???

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Näyttelemistä, epäaitoa venkoilua.
    P Y H !

- Erska

14. Vs: Odottavan aika

RipuRapu.  :-*

15. Vs: Odottavan aika

Höpö höpö. Jokainen tietysti omalta kohdaltaan, mutta ko. kuvaajan tuntien en usko että kovin helposti suuttuu. Eikä taida suuttua moni muukaan jos kuvaa arvostellaan. Tilanne on hieman toinen jos ruvetaan arvostelemaan kuvaajaa...

Meni vähän sivuraiteille kuten välillä tuppaa käymään.  Siksi todettakoon vielä että minä pidän tästä kuvasta. Tämä on dokumenttikuva. Tästä näkee että aseman edustalla on toisinaan henkilöitä jotka odottelevat nimenomaan aseman ulkopuolella, mitä sitten odottavatkaan. Semmoinen herättää ainakin minussa ajatuksia. Esimerkiksi "miksi hän odottelee tuossa", "mitä / ketä hän odottelee" jne.

16. Vs: Odottavan aika

Älkää nyt sekoilko hyvät kommentaattorit. En minä oo suuttunu tai loukkaantunu mistää. Vaikuttaa siltä, et muut on munkin eestä.   ;D 

17. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

jaha