Vs: o Tämä kuitenkin oli aika eri linjoilla kuin mikään aiempi, ehkä voisi pitää vaikka turpansa kiinni siitä saako muut lähetellä kuvia vai ei? Sitten kun keksit sellaisen aiheen mitä ei ole kukaan muu esittänyt, niin laita nomand sitten kuva ja pidä suusi kiinni siihen asti, jos ei ole järkevämpää kommenttia tarjolla.
Vs: o Ihan sopiva ylläpidon ohjeistus kun mennään noin kirkkaasti toisen tontille. ,) Kuukuva on kiva, mutta vähän keskellä ja nimeämisestä jäi odottamaan jotain ihan muuta.
Vs: o Kommenttini oli ehkä hieman huonosti muotoiltu. Mielestäni oli mukavaa _kaikkien itseään toistaneiden kuukuvien jälkeen_ nähdä tämä erilainen kuukuva. Joka tapauksessa selkeää on, että ylläpito muotoili sanomansa epäasiallisesti ja ylettömän töykeästi. JPu menetti arvostuksensa silmissäni. Ylläpidon pitää pystyä kirjoittamaan siinä sävyssä, että se edistää hyvää henkeä foorumilla. Jos minä alkaisin täällä kirjoitella ylläpidon esimerkkiä mukailen "turvan kiinni pitämisestä" niin pidettäisiinkö sitä hyvänä? Itseään (ja muita) arvostava ihminen ei kertakaikkiaan kirjoita tuommoista julkisesti!!! Jos JPu välttämättä halusi olla minulle moukkamainen ja töykeä, niin hänen olisi pitänyt tehdä se yksityisviestillä. On naurettavaa kuvitella, että minä täällä toimisin aihepoliisina. Itsekin toistan samoja aiheita, enkä ole omiin kuviini siinä suhteessa tyytyväinen.
Vs: o Nooh eihän tämä eka kerta ollu ja tuskin viimeinenkään kun saa lukea tälläistä horinaa, enään puuttuu oma "oikea" mielipide ja lukkotus päälle
Vs: o Niin minustakin ! Ja sain käsityksen Nomadin ekasta kommentista että nyt on tullut sesongin parhaimmistoa framille ja muiden on syytä miettiä kannattaako tusinaräpsyjä enään superkuusta julkaista.
Vs: o nyt kun luin kommentin uudestaan tästä perspektiivistä niin totta. Entisenä koulukiusaajana ehkä lähden vaan niin helposti näihin mukaan. Nomad on ihan kiva kaveri, ei mulla mitään henkilökohtaista pitäs ainakaan olla... En löytänyt äkkiseltään enempää kuukuvia galleriasta, sen verran paljon taidetta pukkaa jäsenistöltä nykyään.
Vs: o Olen hieman eri mieltä sanomastasi ja siitä saadusta käsityksestä/mielipiteestä näihin kuukuviin, mutta kyllä JPu myös liioitteli vastavedossaan, ja kuten itse sanoit myöhemmin, niin myös minun mielestä moden ominaisuudessa mielipide oli lievästi sanottuna aika oudosti muotoiltu, tosin takana oli ajatus puolustaa kuviaan tänne postaavia henkilöitä ja sikäli itse asia oli "asiallinen".