Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Ostetaan/vuokrataan maaliskuulle sukelluskotelo Nikon DSLR

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana perca, 18 Joulukuu 2006.

1. perca

perca

37
    0
    0
    AOWD haluaa ostaa tai vuokrata maaliskuuta 2007 varten sukelluskotelon joko Nikon D70 tai D2x mallille. Sea & Sea, Ikelite, Nexus, Fantasea, Ewa-Marine, Subal mikä vaan käy.

Dome port pitäisi olla yhteensopiva joko Nikkor 10.5 f/2.8 Fisheye, 12-24 f/4 tai 17-35 f/2.8 objektiivin kanssa.

Tarvitsen kalustoa maaliskuussa. Vuokraajalle tiedoksi kaluston käytöstä ja kohtelusta: Olen valokuvannut järjestelmäkameroilla 15 vuotta, Nikonoksella 5 vuotta ja vierailen yhdeksättä kertaa kohteessa johon olen menossa. Olen yrittäjä ammatiltani ja kalustolle on täydet vakuutukset ilmassa, maalla, merellä ja vedenpinnan alla.

Tarjoukset ja yhteydenotot mureena at gmail piste com

Hakusanoja foorumin hakukonetta varten: sukellus kotelo sukelluskotelo vedenalainen sukeltaja valokuvaaja valokuvaa valokuvaus veden alla sukelluskuva sukelluskuvia sukeltaminen kameran kanssa Sea & Sea Ikelite Nexus Fantasea Ewa-Marine Ewa Marine Subal strobe strobo dome port laajakulma iTTL kalansilmä RAW NEF AOWD Underwater Naturalist Underwater Videographer Underwater Photographer

2. perca

perca

37
    0
    0
    Vs: Ostetaan/vuokrataan maaliskuulle sukelluskotelo Nikon DSLR

Ikelite järjestelmä ja lisätarvikkeet on nyt kerätty eri eBay huutokaupoista. Kiitos kaikille kalustoa tarjonneille!