Vs: O: Minox35, Lomo LC-A+, Cosina CX-2, Olympus XA tai vastaava minipokkari. olympus trip 35 ja saman kokoluokan minolta hi matic f löytyisi mutta onko tarpeisiisi liian kookkaita ? jr
Vs: O: Minox35, Lomo LC-A+, Cosina CX-2, Olympus XA tai vastaava minipokkari. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,80446.msg584093.html#msg584093 Oly Mju olis tarjolla.
Vs: O: Lomo LC-A+, Rollei35, Olympukselta joko XA, mju:2, tai RC tvs. minipokkari. Up man. Olympus XA etusijalla. Tai jotain pientä mutta manuaalisilla valotusohjelmilla (mutta myös valotusmittarilla).
Vs: O: Lomo LC-A+, Rollei35, Olympukselta joko XA, mju:2, tai RC, Cosina CX-2 tvs Rollei 35 AFM löytyisi. Todella hienossa kunnossa ja kaikki alkuperäiset ohjeet + paketitkin vielä. Voisin myydä 100€ + toimarit (tai kasvotusten sektorilla Naantali - Espoo) //Juha
Vs: O: Lomo LC-A+, Rollei35, Olympukselta joko XA, mju:2, tai RC, Cosina CX-2 tvs Mulla olis yksi mju2 all weather. Ei oo kallis (25e + postit).
Vs: O: Lomo LC-A+, Rollei35, Olympukselta joko XA, mju:2, tai RC, Cosina CX-2 tvs Hienoja kameroita mutta etsin käyttööni vielä sopivampia. Ups
Vs: O: Lomo LC-A+, Rollei35, Olympukselta joko XA, mju:2, tai RC, Cosina CX-2 tvs Minulla on XA ja siinä salamalaite A11, vikaa sen verran että takaisinkelauskampi on poikki. Näitä kun on kertynyt enemmän kuin ehdin käyttää niin voin myydä pois. Hintaa pitää miettiä... mutta voit tehdä tarjouksenkin jos kiinnostaa. Mieluiten sähköpostiin kun harvemmin täällä käyn.
Vs: O: Olympus XA Salamaa en tarvitse ja tuosta en paljon postikuluja enempää maksaisi edellyttäen, että kampi toimisi. Jatkan toimivan etsintää.
Vs: O: Olympus XA Olisihan minulla tommoinen salamavaloineen ja alkuperäisine ruskeine nahkalaukkuineen. Hieno.
Vs: O: Olympus XA Ei tarvitse laukkua eikä salamaa. Tai jos sisältyvät kohtuulliseen hintaan niin tarjotkaa vaan mutta sen verran yleinen kamera on, että sijoituskohteeksi tai vitriiniin en sitä ajatellut vaan käyttöön.
Vs: O: Olympus XA ja/tai Rollei35 Löytyy mutta eipä ole räpsitty aikoihin eli patterit poistettu niin rungosta kuin salmastakin, eli sijaitsee p-kaupungissa josta voisi noutaa tai jos tarpeen p-pekka kuljettaa tietty. Olisiko ab 50€ se suunta jolla lunastaisit?