Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Edelleen lasia hakusessa, josko joku haluaisi päästää eroon... (Zeniitti on aivan orpona ilman optiikkaa ...)
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Eikö ole todella yhtään rahaa sijoittaa objektiiviin, täällä halvimmasta päästä alkaen 9,50€: Tuotteet - Kameratori.fi
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Toisaalta Porista polkupyörällä noutaen on ihan eri asia. Voi tietysti joutua odottamaan aika kauan. Vaan mistä sitten filmi ja kehitys...
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Jossain vaiheessa olisi tarkoitus ihan kunnolla alkaa kuvata filmille ja olisi kiva jos ei sitten tarttisi miettiä välineitä. Hankin tuon 50millisen sitten joskus jollei täältä löydy, ja tosiaan lähinnä erittäin pieneen käyttöön tuo tulisi (tai sitten suureenkin) joten en siitä maksaisi paljoa... Kyllä, olen kameratorin tarjontaakin tutkinut mutta ilmainen on aina ilmainen... (Henkilö joka on saanut Contaxin Carl Zeisseineen ei oikein ymmärtäisi maksaa idän ihmeistä, krrhm krrhmm... Leikki leikkinä...) Ymmärrän toki Markun kannan ja sen kuinka hullulta tuo saattaa kuulostaa...
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Jotenkin tuosta sai käsityksen, että ei edes ne kaipaamasi idän ihmeet riitä, vaan pitäisi olla saksan ihme jotta se tyydyttäisi sinua. Olin jo valmis ostamaan sinulle tuollaisen 9,50€ lasin, mutta se ei taidakaan sitten riittää, toisaalta mitä sitten alat toivomaan jos saat 50mm lasin, onko loppua tarpeillesi näkyvissä?
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Tuo heitto oli silkkaa huumoria, ja kuten alkuperäisessä ilmoituksessa mainitsin, olen kaikkiruokainen ja huomioiden opiskelijabudjetin, saa välillä eikeasti miettiä mitä tilaa mistäkin ja milloin rahoittaa harrastuksiaan... Ainahan saa kysyä?
Vs: Otetaan vastaan: M42 optiikkaa, Pori Kerrotko minulle yhteystietosi, niin ostan sinulle halvimman 50mm M42 lasin tuolta kameratorilta ja saavat toimittaa suoraan sinulle?
Vs: Löytyi!!! Kiitos tiedoistasi, ostin äsken sinulle Porstin 55mm F2,8 M42 lasin, on kuulemma skarppi alkaen aukosta F4, nuo muut halvat oli sen verran huonossa hapessa, että uskoisin tämän olevan paras käytössäsi. Kuvausintoa, t.Markku
Vs: Löytyi!!! Kiitos jo etukäteen! Ja tosiaan tuo palje tuossa Zenitin nenässä on sekin Porst, että silleen sopivasti... Terveisin MikkoKoo