Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN O: Pieni kuulapää

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Mikko O, 30 Maaliskuu 2012.

1. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16
    Hakusessa pienikokoinen, noin 2-3 kg kantava kuulapää. Ulkoisella habituksella tai merkillä ei merkitystä, kunhan tekee mitä lupaa.

Yv:llä tavoittaa ja Oulun seudulta voin hakea. Kauempaa postin tai Matkahuollon ystävällisellä avustuksella.

2. Vs: O: Pieni kuulapää

Leitz!

K.

3. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16
    Vs: O: Pieni kuulapää

Hä!?

M.

4. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16

...no jos vaikka ensin kokeilisin löytää kohtuu edullisen käytetyn vermeen kotimaasta tai jopa ihan kotipaikkakunnaltani ;) Ebayt ynnä muut on kyllä koluttu. Mulle riittäisi joku halpis DealExtreme-rihkamakin, mutta kun ei viitsisi paria viikkoa vartoa.

5. toanna

toanna Member

324
    4
    18

Moi

Mulla olisi myynnissä tuollainen uniloc. Pyynti oli 39€ mutta voit heittää tarjouksen.
    Tampereella

6. kto

kto Well-Known Member

2 604
    103
    63

Mikä on pienikokoinen? Ja 2-3 kiloa alkaa jo olla sen verran paljon, että halvat romut alkaa jurppia ekan keikan jälkeen.

Mulla on tuolla myynnissä Gitzo 1277M, luvataan 6 kiloa, mikä on naurettava väite; pari kiloa menee jotenkin. Muttei maailman huonoin kuitenkaan. Paino puoli kiloa.

Terveisin,

Kari

7. Mikko O

Mikko O Member

231
    0
    16

Elikä siis tilanne on se, että mulla on Gorillapod GP3-malli, johon haluaisin hankkia nokalle kuulapään. Gorillapodilla olisi oma kuulapäänsä, joka kyllä sopisi tarkoituksiini, mutta sitä en ole onnistunut löytämään Oulun kaupoista tai kotimaan nettikaupoista varastosta. Toimitusajat ovat luokkaa viikko-pari.

Yritin sitten kokeilla, jos täältä löytyisi jokin halpispää tähän hätään. Gorillapodin pää kustantaa ~40 euroa ja sitä enempää en ole valmis maksamaan.

8. kto

kto Well-Known Member

2 604
    103
    63