Gossen tai seconic käy hyvin. Saa olla rähljäinenkin mutta ehdottomasti pitää olla kunnossa. Tarjoa yv , sopivasta tulee rahat heti eikä 15:sta päivä t kimo
Vs: Valotusmittari LF kuvaukseen Hei! Minulla on uudenveroinen Gossen Multisix (monipuolinen), myös salamamittaus. Hintapyyntö 100 euroa +pk Terveisin Alexander Autio, valokuvaaja Tarjous ei ole voimassa, tarvitsen itse.
Vs: Valotusmittari LF kuvaukseen Pakko sanoa että en voi kiveen hakata mutta tuo vastaamatta jättämyyyys(yv) ja kohteen imasu takasi hetimiten viittaa johonkin mutta olkoon nyt.
Vs: Valotusmittari LF kuvaukseen Sekonic 758 cine, 450 euroa. Mittaa salamaakin yhdellä asteella. Sis. postimaksun
Vs: Valotusmittari LF kuvaukseen Osta se mun valotusmittari jonka aikoinaan myit mulle http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,110673.0.html
Vs: Valotusmittari LF kuvaukseen Tarkennetaan hakua että nykyaikainen kompakti konstailematon mittari,salamakuvaus ei välttämätön mutta jos mukana tulee niin voi tulla. -Gossen Sixtomat F2 -Sekonic L-308S FlashMate Tämäntyyppisiä näppäriä ja melko tuoreita. Toki jos tarjous on houkutteleva niin muitakin toki katsellaan.