Vs: O: Nikkor 24 tai 28mm ais Moi! Mulla on molemmat ja hienossa kunnossa. Kumpi kiinnostaa ja mikä se hinta on kun se on kohdallaan? Olin itse ajatellut 230 €.
Vs: O: Nikkor 24 tai 28mm ais Jos se on ais 28/2.8, niin hintapyyntö ei ole ehkä aivan hehheh. Pikemminkin heh. Jos taas se on ai 28/2.8, niin hintapyyntö on minunkin mielestäni hehheh. Käytettyjen 28-millisten hinnat ovat ovat mielestäni seuraavasti: Nikkor ai 28/2.8 80-120 euroa, Nikkor ais 28/2.8 150-200 euroa ja Nikkor ai/ais 28/2 200-250 euroa. Tämä on siis mielipide. Omasta objektiivistaanhan saa pyytää niin paljon kuin haluaa ja toisaalta ostaja saa halutessaan maksaa myyjän pyytämän hinnan. Minulla on huono ais 24/2.8, josta luopuisin 120 eurolla ja hyvä ai 28/2, josta en luopuisi edes 250 eurolla.
Vs: O: Nikkor 24 tai 28mm ais Öö.. mikä vikaa Ai-versiossa (se 0,3m tarkentava) on paitsi se, että on olemassa samasta polttovälistä vielä parempi versio? Omistan tämän hehheh Ai-alennusversion ja minusta se on ollut varsin terävä lasi. Voi minua. Pitäisi kai laittaa se samaan hyllyyn hopeamitalien ja muiden katkerien epäonnistumisien kanssa. (Paitsi että ei ole edes niitä mitaleita. 28mm E-sarjalaista en ole vielä kokeillut. Pitäisi varmaan, on se sen verran huonossa maineessa. Hinnoista voi olla mitä mieltä haluaa. Jos jotain kovasti tarpeellista kampetta ei vain ole tarjolla, niin siitä voi joutua maksamaan sen mukaisesti. Onkos se nyt reilua, että 28mm f1.4 AF-D:stä joutuu maksamaan enemmän kuin uutena? Tämä jos mikä ottaa varmasti koteloon.
Vs: O: Nikkor 24 tai 28mm ais Molemmat on tosi siistejä ja Ai-S malleja. 28 tarkentuu 0,2 metriin. Pyytää saa mitä tahtoo, tarjota saa mitä tahtoo ja maksaakin saa mitä tahtoo jos se myyjälle kelpaa. Näinhän se menee.
Vs: O: Nikkor 24 tai 28mm ais Ei mitään. Minullakin on semmoinen 24 mm Ai, enkä myy. Niitä kulkee noin satasella huutokaupoissa, eikä hyvää objektiivia kannata myydä sellaisella hinnalla.