Ostaisin/vaihdan muuta optiikkaa Cosina Voigtländer Nokton 35/1.2 tai Konica UC-Hexanon 35/2 objektiiviin Mieluiten tarjoaisin vaihdossa jotain seuraavista: - Konica M-Hexanon 35/2+vvs kaikkine kilkkeineen ja pakkauksineen. Erittäin siistikuntoinen. - Mamiya 7/7II 65/4 optiikka, priimakunnossa. - Mamiya 7/7II 43/4.5 + etsin, priimakunnossa nuokin. 43-millinen myyty Mahdolliset välirahat tapauksen mukaan. Yhteydenotot yksärillä, spostilla sheino8 [at] welho.com tai 050 - 3794 254
Vs: O/V: CV Nokton 35/1.2 tai Konica UC-Hexanon 35/2 Riippuu kunnosta mutta siinä viiden ja puolensadan - kuudensadan kieppeillä liikutaan todennäköisesti. Mutta eikös se ole yleensä myyjä joka tekee tarjouksen? Ensisijaisesti olen kuitenkin hakemassa vaihtoa just tällä hetkellä.
Vs: O/V: CV Nokton 35/1.2 tai Konica UC-Hexanon 35/2 Minä taas tartten käteistä, tuli toi välimeren rykäisy aika kalliiksi, onhan nää aika hinnoissaan tuolla maailmalla. jos kuusataa annat,luovun kyllä.
Vs: O/V: CV Nokton 35/1.2 tai Konica UC-Hexanon 35/2 Laitas jotain kuvia tuosta mun sähköpostiin sheino8 [at] welho.com Olen ma aamusta torstai iltaan reissussa enkä tiedä vielä pääsenkö välillä spostin ääreen, eli mitään kiirusta ei ole.