GS645 ostettu, katsotaan riittääkö negan koko vai vieläkö etsitään isoveli käyttöön. Oliskohan kenelläkään kotimaassa tarjota mulle GW690, G690 (lasin kanssa) tai jotain niiden sukulaista kameraa. Iällä ja ulkonäöllä ei ole kovin suurta merkitystä. Linssien kunnolla ja muunkin toiminnallisuuden kunnolla on. Kimon III malli mennee mulle liian kalliiksi jo uutuutensa ja kuntonsa vuoksi (mikä Kimolla on siis huuto.netissä - täältäkin löytyy myydään -palstalta kuvat jne). Pistä yksityisviestiä.
Vs: O: Fuji GW690 tms Kohde on suljettu.Sain sellaisen läjän filmiä että kuvataan ne pois ja katsellaan sitten.Suoraan sanottuna turhaa siellä on sitä kauppailla jos mielii saada kohtuuhinnan,ehkä osta heti kohteena.Osta heti ilmo usein antaa mielikuvan että tuote on "kokeillaan tällä hinnalla" ajateltu vaikka itse ajattelisi että laitetaan sopivahko myyvä hinta.Kamerasta sen verran että sama optiikkahan näissä on oli malli mikä hyvänsä,useimmiten se 90 mm f 3,5 joka kyllä piirtää erittäin hyvin ja ilman kolisevia peilejä.Mittaetsimen kanssa joskus touhuamista mutta onhan se tarkka. Onnea etsinnälle. kimo
Vs: O: Fuji GW690 tms Noniin. Oikea meininki. Katselisin mielelläni tuloksiasi (kun kuvasi mitä olet tänne laittanut ovat kyllä melkoisen mahtavia) jahka kerkeät kuvaamaan ja kehittämään ja jonnekin nettiin laittamaan.