Haluaisin ostaa: 1) raetarkentimen 2) 30x40 rajaimen Olen ensisijaisesti kiinnostunut neljän viivoittimen rajaimista. 3) Pimiövaloja esim. Patersonin "punainen kupoli" tai sitten Kaiserin punainen. Ilmeisesti Foman paperit eivät sovi oranssille (amber) valolle Kuvat tuotteista auttaisivat sopimaan kaupasta nopeammin. Tarjoa! Asun Turussa, mutta suurempien kohdalla saattaa nouto olla eteläisemmässä Suomessa mahdollinen.
Vs: O: raetarkennin, 30x40 rajain, 2kpl pimiövaloja Naiset toki ensin mutta mulle saa myös tarjota raetarkentimia jos löytyy nurkista ylimääräisiä, yv.
Vs: O: raetarkennin, 30x40 rajain, 2kpl pimiövaloja Mulla pitäis olla tuollainen raetarkennin jossain. Asun turussa ja saat hakea sen ilmaiseksi pois, ehdolla että viet mennessäsi muunkin nurkkiin jääneen pimiökaman. (muistaakseni 2 suurennuskonetta ja altaita ja Patersonin filminkehitystankki pitäis olla jossain tuolla ulkoliiterissä) Täytyypä etsiä nuo romut esiin.
Vs: O: raetarkennin, 30x40 rajain, 2kpl pimiövaloja paikallisesta liikkeestä muuten ei enää punavaloja saa. kellanvihreitä vain. oh well.