Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN O: jalusta (paino 1,7-3,0kg)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Dustin, 28 Elokuu 2009.

1. Dustin

Dustin

26
    0
    0
    Hakusessa olisi jalusta (tripod) digijärkkärille, sekä siihen sopiva kino- tai kuulapää.

Ominaisuuksia:
    -Paino 1,7-3kg
    -Matalin kuvauskorkeus alle 40cm
    -Kantavuus: yli 3kg
    -Hinta: max 150€ posteineen (noutokin onnistuu Tampere-Hämeenlinna akselilla)

Jos nyt muutamia tarpeitani vastaavia malleja tuohon hintaluokkaan (uutena) mainitsen, niin voisi helpottaa mahdollisen myyjän löytymistä:
    velbon sherpa 600R
    slik 400dx
    Manfrotto 7302YB

Muutkin merkit ja mallit otetaan huomioon, kunhan tukevuus ja muut ominaisuudet ovat samaa luokkaa.

Yhteyden otot YV:llä tai sähköpostiin (mikko.leino(ÄT)uta.fi).

Pelkkiä jalustoja ilman päätäkin kannattaa tarjota!

2. Vs: O: tukeva jalusta

tukeva ja max 150 eur ? Good luck finding.

minusta tuntuu että jommastakummasta pitää joustaa. hiilikuitu "värisee" aina vähemmän ku alumiini, enough said ;D
    ja valurauta möhkäle värisee kanssa aika vähän, minusta tuntuu.

3. Dustin

Dustin

26
    0
    0
    Vs: O: tukeva jalusta

Tuota tukevuutta olisin ehkä voinut paremmin määritellä ostoilmoituksessani. Minun mittapuullani katsottuna saan suht tukevan jalustan alle sataseen uutenakin. Eiköhän se tukevuus ole aikalailla käyttäjäriippuvaista? Minun mielestäni on. Olen tähän asti käyttänyt todella vanhaa videokameralle tehtyä puolen kilon jalustaa, joten lähestulkoon kaikki jalustat ovat ainakin tuota edellistä tukevampia.

En kyllä mitään hiilikuitusta meinannutkaan, että tuohon hintaan saan. Alumiinista lähinnä haenkin.

Jos nyt muutamia MINUN MIELESTÄNI suht tukevia malleja tuohon hintaluokkaan mainitsen, niin voisi helpottaa mahdollisen myyjän löytymistä:

velbon sherpa 600R (uutena n.90€)
    slik 400dx (uutena n. 130€)
    Manfrotto 7302YB

Muutkin merkit ja mallit toki huomioidaan, kunhan tukevuus on samaa luokkaa.

Laittakaahan tarjouksia tulemaan!

4. Dustin

Dustin

26
    0
    0
    uppistakeikkaa

5. Dustin

Dustin

26
    0
    0