Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OSTETAAN O: Halvin mahdollinen kaksisilmäinen linnunpönttö 6x6

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana RDahl, 13 Syyskuu 2007.

1. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vs: O: Halvin mahdollinen kaksisilmäinen linnunpönttö 6x6

Yhdyn Harrin kantaan täysin, mulla on tallessa samalla pelillä nuoruudessa otettuja negoja ja tsekkailin niitä taas äsken huvikseni. Ljubitel2 ei ollut lelukamera ja 12x12 cm kuvat menee aivan täydestä albumeissa.

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Niin kyllä mäkin sen verta puolustan, jopa tuota 166U:ta, että kyllä sillä kuvia saa. Mutta jos parikymppiä lisää (tai saman rahan) pistää ja saa jonkun yashican, niin voisi kai sen ennemmin ostaa.

Voi toki olla että ljubitel 2 on selvästi tuota mun kokeilemaa parempi. Mutta kuvia silläkin tuli, eikä ne tommosessa about 20x20 (tai vähän alle) vedoskoossa näytä edes kamalilta. Toki se on aina suhteellista, jos on Rolleiflexiin (tms.) tottunut.

3. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

No nytpä on tommonen Ljubi. 166 universal oikein.

Eka rulla -99 päivättyä ilfoordia sisällä. Jännättää kovin.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kiitokset Jalkaselle hienosta Flexaretista, jos ei tosiaan toimi, mutta eipä hätää, mä purin siitä jo sulkimen ja lastin poies. Nyt aletaan tutkimaan josko siitä sais muutakin ehjänä irti. Yritin mä siiehn ensin ympätä Voigtaländerin lasia sulkimella, mutta ei onnistu, se kuoppa on liian syvä, ja Voikassa liian paljon ulokkeita.
    Tutkimusmatka jatkuu, mistä sitä tietää mihin ton Felxaretin lasin sais laitettua :D

5. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113