Nyt on kauheat poltteet manuaalijärjestelmäkameralle ( ja ehkä jopa parille objektiivillekin? Vaihtoehtoisesti joku kiinteäobjektiivinenkin filmivekotin käy myös ). Jos hyllyssä pyörii omasta mielestäsi myyntikuntoinen yksilö, niin tarjoathan sitä minulle vaikka yksärinä kuvan ja hinnan kera? Oma fujica AX-1 sanoi sopimuksen irti ja toisen filmirungon olen luovuttanut paremman puoliskon käyttöön, eikä sitä saa sieltä enää takaisin edes lainaan. ^^ En lupaa ostaa kaikkia runkoja, mitä minulle tarjotaan, mutta yrittää kannattaa aina? Myös keskikoon kameroita voi tarjota, mutta mielellään kuvausvalmiina pakettina. Kiitoksia kaikille myyjille ja miksei muillekin näin etukäteen! JÄRJESTELMÄ OSTETTU! Kiitoksia kaikille mahtavista tarjouksista! (Eli kallistuin loppujenlopuksi velipojan Canon F-1:een ja pariin lasiin, jotka soveltuivat minulle parhaiten)
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Onhoan noita pyörinyt täällä, juuri oli halpa Yashica slr-setti ja tämä också Tai tuo mun
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan http://www.kameralaukku.com/forums/smf/ ... ic.php?t=3"]http://www.kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=3 Tuossa olis mun Yashica-setti kaupan
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Mulla olis Canon F-1 ja 50mm f1.8 & 85mm f1.8 erittäin vähällä käytöllä. Osta asevelihintaan Mukaan vois ehkä saada 200mm f4:n kans.
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Tuu kertomaan hinta sisäpiiriin (sinne @-merkkien keskelle)? Canon on aina canon, mutta valovoimainen 85mm kiinnostaa kyllä melkoisesti.
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan No eipä haittaa. Meikäläiseltä tulee kohta tuommoinen myyntiin. Jospa kanoni kelpaisi sitten. : )
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Sanotaanko että jos haet hyvää ja halpaa niin tämä on se hyvä. Halvan etsimistä kannattaa jatkaa. : ) Noh, neljälläsadallaviidelläkympillä ajattelin tästä luopua. On erittäin siistissä kunnossa ja harvemmin saatavilla olevaa mallia (85/1.2 S.S.C. Aspherical, eli ei vielä L-mallia). Postaan ilmoituksen ja kuvia lähipäivinä, ehkä jo tänään jos jaksan, tuonne 'myydään' puolelle. Ellet halua heti tästä ostaa? ; )
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Ostaisin jos sattuisi olemaan siihen sopiva kamera. Eli järjestelmän metsästys jatkuu vieläkin. Mielenkiintoisia tarjouksia on tullut useita, joten pitää punnita vaihtoehtoja oikein tosissaan.
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan Sotkeudutaan hieman.... Koska Contaxeja ei ole myynnissä, osta Canonin vanhempi F-1 ja siihen tuo 1.2/85mm. Olen nähnyt tuon objektiivin ja se on oikea helmi. Maailmalla tuo "ei-L status" on vieläpä arvostetumpi, kuin myöhemmät. Ekan version F-1:t ovat taas käsisäätöisten kunkkuja, tosi hyvä valotusmittarin näyttö. Ja jos oikein innostut, osta HETI tälläkin palstalla ilmoitettu Angénieuxin 180 millinen APO. Jollei ole mennyt. Ei mulla siitä mitään kokemuksia ole, mutta muissa saman valmistajan objektiiveissa oli sitä "jotain". Maailmalla nuo maksaa tuplasti+ enemmän. Filmikuvauksessa on vaaransa
Vs: manuaalijärjestelmä sopuhintaan No eipä hätää, myös kuin pakasta vedetty Canon A-1 löytyy - tämäkin tulossa myyntiin. : D Kamera on täyshuollettu reilu vuosi sitten Mustonen & Laineella eli on myös toiminnallisesti erinomaisessa kunnossa. Laitan siis koko FD-kalustoni myyntiin, kolmen kinojärjestelmän yhtaikainen omistaminen ei ole pitkässä juoksussa kovin mielekästä touhua. Niin ja Rolleiflexikin tuli viime viikolla ostettua. : )