Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU Nikon F3 HP tai FE2 filmikamera

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana avlt, 25 Kesäkuu 2018.

1. avlt

avlt

4
    0
    1
    Löytyisikö sulta hyvässä kunnossa oleva F3 HP tai FE2, jonka haluaisit myydä mulle? Tarjoa jos vaikka syntyisi kaupat!

2. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    Mulla on molemmat, F3 on tosin nähnyt kuvauselämää vähän enemmän eli on ulkopuolelta vähän katu-uskottavampi, FE2 on aikalailla mint-kunnossa. On mulla pitkälle toistakymmentä muutakin Nikon-filmirunkoa, joten niistä voi valita. Mä en vaan jaksa ryhtyä postittamaan, joten jos asut Mikkelin lähellä, ja pääset noutamaan ja tuosta valitsemaan, tai voin tuoda max noin 100 km päähän, niin laita viesti. Satunnaisesti kuljen pääkaupunkiseudullekin, mutta en siis jaksa postitella. Laita viesti jos kiinnostaa niin katsotaan syntyisikö jotain..

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    F3T voisi periaatteessa siirtyä uudelle haltijalle jos sattuu hudaamaan. Se on kategorisesti hiukan kalliimpi kuin perus-HP, mutta kuitenkin hienosti patinoitunut champagne. Moitteeton toiminnallinen kunto ja myös kolhuton. Yhteys s-posti kimmo.manner@gmail.com, mutta kuitenkin hitaalla temmolla tähän aikaan vuodesta. (ed. Eipä nyt sittenkään mitään. Pittää huoltaa..)

Viimeksi muokattu: 26 Kesäkuu 2018
  4. avlt

avlt

4
    0
    1
    Valitettavasti en Mikkelin suunnalla liiku ja pk-seudullakin tulee käytyä harvemmin, joten tuo ei onnistu :/ Mutta löysin jo kameratorista hyvältä vaikuttavan kameran ja taidan pistää sen tilaukseen!

Tuo F3T on omalle budjetille hiukan liian kallis ja alan jo muutenkin kallistua FE2 puoleen, mutta kiitos tarjouksesta!

5. wekkuli85

wekkuli85 Member

58
    0
    6
    Kiinnostaisiko F100?